DVD-Rip branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

themasternl

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2001
hallo ik heb een dvd-rip gedownload maar nu wil ik hem branden. ik probeer het met nero maar lukt niet en heb het geprobeerd om hem anders te maken in mpg format maar lukt niet wat NU ???????

Je moet gewoon een data disk aanmaken en hem wegbranden, what's the problem :confused:

uhhh dvd -rip ?? hoe als mpeg / avi of dvd files zoals vob,ifo enz ?

geef daar eerst eens wat info over

ok hier wat meer..

Ik heb de files een mpeg bestand gemaakt maar nu als ik hem brand dan zit er geen geluid meer bij als ik hem afspeel op mijn dvdrecorder.????????????

Hoe kan dat nou weer dat er geen geluid meer bijzit, ik heb alles in de video-ts map gezet en gebrand met nero maar helaas geen geluid....

Wat nu??

:confused:

je hebt er een mpeg van gemaakt ? waarvan ? was het file eerst een avi file.
zoja dan kan het zijn dat er ac3 geluid inzat en dat dat tijdens omzetten niet geod meegenomen is.

WEER niet gelukt, hij speeld wel af op de computer maar als ik hem omzet en dan op de dvd zet heb ik nog steeds geen geluid.:confused: :confused: :confused:

heb je na het omzetten gecontroleerd of er nog geluid bij is ? dus voor het branden.
En wat me nou nog steeds niet duidelijk is wat is je bron bestand ??? is dit een avi file of al mpeg.

het was een avi ik heb er een mpeg file van gemaakt met de emulator.
Na het omzetten naar mpeg file heb ik ineens geen geluid meer..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan