DVD Rippen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gezien wat je hebt geantwoord en het werkt ook uitstekend maar als ik het bestand met de nieuwe ondertiteling in afspeel op mijn computer dan kan ik inderdaad die engelse uitzetten maar wnr ik dit bestand in op mijn tv afspeel speelt hij ze door elkaar
 
Met Mkvtoolnix kun je gemakkelijk ondertitelingsbestanden uit een MKV bestand verwijderen

http://www.mediafire.com/?80rfn045at3j4tl

Voeg het filmbestand toe bij 'Input files', er verschijnt een lijst onder die er uitziet als:

V_MPEG/ISO/AVC (bla bla ...)
A_AC3 (blabla)
..
..

of iets dergelijks. Het enige wat je hoeft te doen is alles wat begint met S_TEXT (of iets in die trant) uit te vinken (vaak is dat er maar eentje). Dan klik je ondin op Start Muxing en dan krijg je een nieuw bestand zonder de ondertitels.
 
Jha die zal nog effjes moeten wachten want nu heb ik het probleem dat ik hem niet kan converten naar avi ?????
 
Jha anders kan ik hem niet op mijn tv dus heeeeeel groot beeld afspelen ;p
 
Je gaf net aan het MKV bestand op TV af te kunnen spelen, ik zie geen reden waarom het beeld zou worden vergroot met een AVI. Je kunt proberen de verhouding instellingen van de TV te wijzigen. Als je het echt wilt converteren moet je het met Freemake converter doen, die werkt altijd uitstekend.
 
Ben het nu aan het proberen lt je morgen dan wel weten of het is gelukt want ga nu onder wol kruipen xd
 
Ik ging ook pitten. in ieder geval goed dat het werkt nu.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan