DVD-ROM leest geeb MP3-DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerdje

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2005
Berichten
7
Hallo,

Ik heb van iemand een DVD +R vol met MP3 bestanden. Mijn DVD-Rom komt echter niet verder dan het laten zien van de bestanden. Wanneer ik deze echter wil openen of kopiëren naar de harde schijf, blijft het lampje van de DVD-ROM knipperen, maar er gebeurt niets.

Wanneer ik een DVD-schijfje (film) in de DVD-ROM stop, wordt deze zonder problemen afgespeeld en wanneer ik een CD-R schijfje met MP3's in de DVD-ROM stop, kan ik ook zonder problemen deze bestanden afspelen of kopiëren.

Weet iemand een oplossing? Het gaat om een Afree 16X IDE DVD-ROM.

Alvast bedankt!!!!
 
Waarschijnlijk is de dvd niet goed gebrand.....v
raag ff of hij hem nog een keer wil branden met mp3 bestanden en niet alleen met inhoudsopgave...
 
Afree 16X IDE DVD-ROM staat er om bekent geen DVD+R te lezen!!!
Alternatief is vragen van wie je de DVd hebt hem op een DVD-R te zetten!
 
Nu heb ik een DVD -R laten branden en leest de DVD-rom helemaal niets! Niet eens een map of losse MP3-tjes.

Wat nu?
 
Ok, nu heb ik een andere DVD-ROM (Pioneer DVD-120S), die volgens de fabrikant ook DVD-R's en DVD-RW's moet kunnen lezen.

Het zelfde euvel als bij de Afree DVD-rom doet zich voor (zie hierboven). Wel zie ik bij de eigenschappen van de DVD-ROM (in Mijn Computer) dat de capaciteit 1,99 GB bedraagt. Ligt het misschien daaraan?

Alvast bedankt voor het meedenken!

P.S. Er zouden ongeveer 4GB aan bestanden op moeten staan. Deze zijn in een map op de DVD gebrand.
 
Laatst bewerkt:
Niemand een idee?

Zou het kunnen dat Window 98 de boosdoener is met betrekking tot het lezen van de schijfjes?

Gerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan