00Hunter00
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jun 2001
specs:
P4 - 2.4 GHz - 256 DDR - 60 Gig HD - CD brander - en dus een DVD-rom speler
software: W-XP 1e editie en WinDVD 3.0
Het probleem is dus dat ie geen DVD's wil afspelen.
het gaat om een Toshiba DVD-rom "SD-M1712"
Hij slikt wel muziek CD's en normale CD-roms maar geen DVD's
Zodra ik een DVD erin stop herkend ie hem wel en krijg ik ook het venster met de keuze, afspelen in WMP of in WinDVD of zo laten, maar als ik dus kies voor afspelen in 1 van beide programma's (dus of WMP of WinDVD) dan krijg ik een foutmelding dat het programma onverwacht is afgesloten bla bla bla (je kent ze wel die vage onduidelijke foutmeldingen)
Ik sta nu voor een raadsel, moet ik some speciale drivers installeren (firmware upgrade?)
Hopelijk is dit genoeg info voor iemand om mij een antwoord te geven.
nog even ter herhaling, het afspelen van muziek CD's en CD-roms doet ie dus perfecto!!!
P4 - 2.4 GHz - 256 DDR - 60 Gig HD - CD brander - en dus een DVD-rom speler
software: W-XP 1e editie en WinDVD 3.0
Het probleem is dus dat ie geen DVD's wil afspelen.
het gaat om een Toshiba DVD-rom "SD-M1712"
Hij slikt wel muziek CD's en normale CD-roms maar geen DVD's
Zodra ik een DVD erin stop herkend ie hem wel en krijg ik ook het venster met de keuze, afspelen in WMP of in WinDVD of zo laten, maar als ik dus kies voor afspelen in 1 van beide programma's (dus of WMP of WinDVD) dan krijg ik een foutmelding dat het programma onverwacht is afgesloten bla bla bla (je kent ze wel die vage onduidelijke foutmeldingen)
Ik sta nu voor een raadsel, moet ik some speciale drivers installeren (firmware upgrade?)
Hopelijk is dit genoeg info voor iemand om mij een antwoord te geven.
nog even ter herhaling, het afspelen van muziek CD's en CD-roms doet ie dus perfecto!!!