dvd-rom verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Er is vandaag een nieuwe voeding in mijn pc gestoken. Nu zijn echter mijn 2 dvd-roms verdwenen in mijn computer! ze staan ook niet meer bij apparaatbeheer. Ze gaan nog wel open en dan brandt ook even het groen lichtje, als ik er een cd insteek gebeurt er niets. De registervermeldingen (upperfilter en lowerfilter) heb ik ook al eens verwijderd, geen effect. Iemand?

Goedenavond ,

Ik zou eerst de kabel eens controleren niet de voedijngskabel maar de ide of sata kabel of die nog wel goed zitten

Ik ben niet zo geweldig op gebied van hardware. De voeding is trouwens ook gestoken bij de computerboer. Is uw voorstel gemakkelijk om te checken of kan ik de pc beter ff terug binnen doen?

Hoi,

Nee hoor is op zich goed te doen je zal de kast even open moeten maken en dan achter op de dvd rom speler naar 1 van deze stekkers kijken zie hier foto
links de ide dus rechts de sata dus 1 van deze kabels even controleren of ze goed zitten maar als je twijvelt even terug naar de winkel

zit blijkbaar toch allemaal goed. De 2 dvd roms habgen met zo een brede kabel aan elkaar en die gaat dan naar ide2, maar zit blijkbaar goed...

het is toch niet dat die kabel in ide1 moet zitten? want die is leeg

tis in orde, blijkbaar was er toch ergens een kabeltje dat niet goed zat, want na wat bewegen met die kabel, alles terug dicht en ze zijn terug, bedankt!! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan