dvd-rom werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kendoss

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
Berichten
127
Hallo ik heb een vaag probleempje..Ik heb namelijke 2 cd-dvd stations station E & F waarvan 1 tje niet werkt .Die F werkt dus niet .Als ik namelijk 1 dvd erin stop leest en laad hij totaal niet.Ik had zonet nog een dvdje gebrand en toen uit het niets deed hij het niet meer:mad:.Weet iemand wat er aan de hand is met mijn dvd station :( alvast bedankt:confused:
 
Defect Meschien Dit gebuurt eenmaal maar laten we eerst andere dingen gaan proberen.
Hoe oud is de brander .
Verwijder deze eens bij apparaat beheer start pc opnieuw op en hij zal aan geven dat er nieuwe hardware Gedecteerd is .
installeer opneiuw en kijk of hij het doet!
 
lukt niet :confused: zou het ook kunnen zijn dat een draadje los zit binnen in me computer zodat hij het niet leest:rolleyes:

maar verder ik weet niet wat ik hierbij kan doen maar tis echt uit het niets dat hij het niet doet terwijl hij 3 uurtjes geleden wel deed:D
 
Het kan ook zijn als je een dvd heb die copy-protected is dat het daar aan ligt ;)
 
nou ik denk toch dat me brander is overleden ik koop gewoon wel een nieuwe en nog iets.., me e schijf dus me dvd-rom speler telkens als ik met behulp van die knop eject wil dichtdoen gaat hij helemaal niet dicht.Waar kan het aan liggen betekent het ook dat me dvd-rom ook defect is?:confused: het lijkt wel alsof er iets blokkeert in die dvd-rom speler waardoor hij helemaal niet dicht kan
 
zou zeggen, maak em eens open en kijk wat er mis is ;) pas wel beetje op dat je niks verbuigt of zow want dan ben je goed klaar :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan