DVD-RW Deleten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mystis

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
49
Hoe ken ik de inhoud van mijn DVD-RW schijf deleten?

Ik kreeg laatst een melding dat het read-only was, maar zodra ik dat wil unchecken in properties, krijg ik de melding: access denied. Is der iets miss met mijn DVD Recorder?

Of doe ik iets fout? :eek:
 
wissen van bestanden doe je met de erase functie van het brand programma.
bestanden op een dvd zijn altijd read only.
 
wissen van bestanden doe je met de erase functie van het brand programma.
bestanden op een dvd zijn altijd read only.

ik krijg de access denied, zodra ik het inhoud van mijn DVD-RW schijf probeer te verwijderen.
Ik gebruik nu namelijk MagicISO (tenzij der een ander soort wistoets is, die ik niet ken).
 
Welk besturingssysteem heb je?
Heb je een echt brandprogramma zoals Nero? Zo niet, download gratis DeepBurner en wis met dit programma je DVD. Let erop dat je de free versie download en installeert.
 
Welk besturingssysteem heb je?
Heb je een echt brandprogramma zoals Nero? Zo niet, download gratis DeepBurner en wis met dit programma je DVD. Let erop dat je de free versie download en installeert.

Windows XP, Toshiba Laptop.

Ik dacht dat MagicISO ook een brandprogramma was :). Ik zallem proberen
 
(is dubbelposten toegestaan?)

Ik heb zojuist DeepBurner Pro geinstalleert, en ik krijg de bericht: Dit Medium is niet wisbaar.

:( Ik begin mijn hoop te verliezen.
 
Weet je zeker dat het DVD-RW schijf is? Het staat er echt op? :rolleyes:
Deze meldingen krijg je namelijk bij een gewone dvd-r/dvd+r als je hem zal proberen te wissen.
Bekijk de DVD eens, zitten er grote krassen op of is hij beschadigd? Heb je deze dvd misschien al heel erg vaak en grondig gebruikt?
Welke DVD-speler heb je trouwens (merk en type enz.)?

PS: ik zie geen dubbelpost hoor :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan