DVD+RW doet niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chippy4444

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2000
Hallo helpers van Nederland. (En omgeving)

Ik heb een herschrijf bare DVD van het merk Nashua.
Deze DVD+RW is op dit moment niet meer te gebruiken omdat mijn DVD branden (NEC 1300a) de schrijf niet meer ziet.
Als ik deze DVD met een programma wil repareren of wil wissen, dan wordt er gezegd dat er geen schrijf in het station zit.

De DVD functioneerde goed totdat hij door een Liteon DVD branden is beschreven.
Vanaf dat moment is de schrijf niet meer benaderbaar.
Heeft iemand een idee hoe dit kan, en voor mij nog veel belangrijker hoe ik dit weer kan oplossen.

Bestaat er een programma waarmee ik dit soort problemen kan repareren.

Ik heb al op het forum gezocht naar eventuele oplossingen, maar heb tot nu toe niets gevonden wat mij tot een oplossing brengt.

Wie kan mij meer informatie geven om dit probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet Chippy

Chippy

Bij dit soort problemen, doe ik de schijf niet wissen maar, ik start nero en brand er gewoon overheen, nero komt als het goed is met de melding dat er al data opstaat en of je deze wil overschrijven.

groetjes speedtouch

Als ik deze DVD met een programma wil repareren of wil wissen of wil overschrijven, dan wordt er gezegd dat er geen schrijf in het station zit.

voor het Station zit er dus geen DVD in.......

:(

De dvd is deze nog beschreven door de lite-on, of heb je hem daarna nog leeggemaakt met die lite-on.

Als er nog wel iets opstaat een film bvb, kan je deze dan wel afspelen in een stand-alone speler.

groetjes speedtouch

De DVD is gebruikt als data DVD.
En is als laatste gebrand op een lite-on brander.
De DVD is niet meer te lezen ook niet in een normaal DVD ROM station.
Als ik deze DVD-RW in het station doen, is het station erg lang bezig met het inlezen van de DVD.
Uiteindelijk kan hij ook niets beginnen met deze DVD.
Elk programma zegt dat er geen medium in het station zit.

Ik heb na de tijd niet meer geprobeerd met een lite-on brander, omdat ik zelf geen lite-on heb.
(Ik heb zelf een nec 1300a)

Maar ik kan natuurlijk wel even teruggaan naar die personen met die lite-on brander, misschien dat hij hem nog wel kan wissen...

Maar ik kan natuurlijk wel even teruggaan naar die personen met die lite-on brander

Dat kan je proberen, zelf heb ik het ook een keer meegemaakt, het was een slechte kwaliteit Dvd+rw deze was bij de brander geleverd, tegenwoordig gebruik ik alleen philips dvd+rw, tot heden toe geen problemen mee gehad, en ik heb 2 lite-on dvd-branders.

groetjes speedtouch

Ik Heb de DVD+RW maar weg gegooid........

ik kan er niets meer mee beginnen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan