DVD RW hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

george k

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2008
Berichten
73
Bij sommige (nieuwe) DVD RW's , de schijfjes , heb ik problemen om ze te gebruiken.Ik heb een aantal nieuwe Verbatim's gekocht , en er zijn er toch weer bij die problemen geven.Als ik deze in de cddvdwriter steek bevriest de drive of het programma dat ik dan gebruik : Nero , Windows Media Player , Classic Player enz.Ik heb Windows XP.
 
Ik ben bang dat je dvd-speler dan kapot is. Heb je dat ook als je de drive (met een willekeurige dvd) via deze computer probeert te openen?
 
Zeker niet , drive werkt altijd met alle cd's en dvd's en ik schrijf er alles mee.Enkel bij sommige dvd-rw's gebeurt dit : en deze dvd-rw's zijn ook niet bruikbaar in andere pc's.Dus het ligt aan de schijven.
 
Dat zou je wel kunnen stellen dan, ja. Kan je er misschien mee terug naar de winkel?
 
Dat zal niet lukken , ze komen van een onlineshop uit Spanje.Ik heb ze ondertussen weggedaan.Maar ik zou toch willen weten hoe dit komt : ik heb al vele merken en winkels geprobeerd , maar altijd zijn er problemen met sommige dvd-rw's : vooral als ik probeer er een film , divx of mpeg op te zetten , hapert deze of start helemaal niet.Dit gebeurt dan bij eentje uit een stapel van bv. 5 stuks , en de rest werkt wel goed...
 
Daar had ik laatst ook last van bij een film, maar toen bleken er enorme krassen op te zitten. Is dat niet het geval bij jou?
 
Speelt je dvd speler originele discs wel gewoon af?
 
ja zeker , alles werkt normaal.Enkel sommige dvd-rw's van alle merken , zijn gewoon niet bruikbaar
 
Weet je zeker dat je dvd-speler (niet je brander) dvd-rw afspeelt? Ik heb zelf eentje die speelt ook niet allemaal af en officieel zou die ze helemaal af moeten spelen...
 
De 'foute' dvd-rw's spelen nergens af : ik heb nog een laptop , een blue rayplayer ,ps3 en harddisc recorder.Het is wel zo dat sommige dvdplayers geen divx op dvd-rw's herkennen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan