DVD-rw/+rw doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jessie 001

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2007
Dag samen, ben in het bezit van een Toshiba odd-dvd sd-r6372 en is aangesloten op een laptop PB easynote C3300. Voor het laatst wilde ik er een cd insteken om een programma te installeren en hij deed het niet, hij startte wel op , maar kon hem niet lezen.
Heb gekeken naar hardware en gaf aan : '' Windows heeft het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat in het geheugen geladen, maar kan het apparaat zelf niet vinden'' en geeft foutcode 41 aan. Wat denken jullie, zou hij nog te maken zijn of heeft hij de geest gegeven:confused:

Toshiba Odd-dvd Sd-r6372

Hoi,
Ik heb een Easynote 4700 en voor de tweede keer hetzelfde probleem. De eerste keer heb ik het kunnen oplossen met een systeemherstel, nu heb ik te lang gewacht en is het niet meer mogelijk dus zoek ik een andere oplossing. Mijn computer gaf en geeft juist dezelfde foutmelding. Ik denk niet dat dat wil zeggen dat het apparaat stuk is. Je kan de PB Troubleshooter gebruiken en de vragen oplossen, als resultaat zal die dan onder andere geven dat je zo'n herstel kan doen. Je moet dan gewoon een herstelpunt kiezen (een moment waarop de cdbrander nog werkte) en de computer zich laten herstellen. Bestanden gaan normaal niet verloren, maar misschien toch even het één en ander speciaal bewaren. Je kan het ook terug ongedaan maken, dat is heel handig! Ik hoop dat jij je cdbrander hersteld krijgt! Ik zoek nog even verder!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan