DVD-RW verschil???

Status
Niet open voor verdere reacties.

bijtje

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2003
Even een domme vraag. :o
Ik heb sinds kort een dvd-recorder van LG. Waarom kan ik het ene dvdtje gewoon branden en geeft hij bij het andere een foutmelding dat hij het dvdtje niet herkend????? Merk dvd maakt in dit geval niet uit.
Alvast bedankt!!!!!! :thumb:

het kan zijn dat je 2 types dvd gebruikt (van het zelfde merk)
Het is heel goed mogelijk dat je dvd-recorder alleen dvd +rw of dvd - rw ondersteund. dit zou je na moeten kijken in de handleiding van het apparaat.

Hij ondersteund alleen -. Dus das ook het enige dat ik gebruik. Maar ik bedoel eigenlijk dat er uit hetzelfde pak de ene het wel en de andere het niet doet. :confused:

Als je met Xp werkt , schakel dan de interne brandfunctie uit.
Geef eens wat meer gegevens over de pc.

groetjes speedtouch

:o Goed lezen is ook een kunst. Soms ga ik te snel.

De dvd;s komen allemaal uit het zelfde pak, maar met welk brandprogamma brand je, zijn dat verschillende of maak je gebruik van een brandprogamma.

zelf heb ik het probleem ook eens gehad met DvD copy2 platinum, deze schreef de begin sectoren op de dvd, soms niet goed.

Uitleggen is ook een kunst hoor!!!

Deze recorder heeft niks met de pc te maken (standalone noemen ze dat geloof ik), dus een brand-programma heb ik niet nodig.

Wat bedoel je hier dan precies mee.

Waarom kan ik het ene dvdtje gewoon branden en geeft hij bij het andere een foutmelding dat hij het dvdtje niet herkend????? Merk dvd maakt in dit geval niet uit.

Hieruit maak ik op dat je dus de dvd's brand, dat is iets anders dan gewoon afspelen in een player standalone of in de pc, of is het een schrijf foutje :rolleyes:

groetjes speedtouch

Het gaat om een dvd-recorder. Geen player, echt een recorder. Wel een standalone. Snap je m nog???
Ik maak er wel een zootje van met mijn uitleg, sorry hiervoor!!! :o

Ik snap hum :)

Als het probleem zich voor doet met orginele dvd's, en hij pakt ze niet allemaal, dan kan je beter terug gaan met de recorder.
Ik neem aan dat je deze pas hebt gekocht, een nieuwe recorder moet toch alles kunnen draaien.

groetjes speedtouch

Bedankt voor je reacties, :thumb: ik denk dat er weinig anders opzit ja!!!!!

Succes ermee, laat de afloop nog even horen :)

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan