dvd-rw

• Onderwerp starter Onderwerp starter ala
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maak een boot disk via verkenner. Dan start je de gedowloade file, en laat je wegschrijven naar diskette(Rechts in dat menu via Browse) Je start opnieuw op met diskete er in,zodra je daar bent A:/Dir Enter en type je de exe file in.

Als de firmware goed is voor je DVD zal het progamma doorgaan ,zoniet krijg je dezelfde fout

Zodra bezig niets meer aanraken tot klaar en dan weer gewoon opstarten

Ga eerst een poging wagen ,Maar ik heb geen diskette ,kan dit ook met een gewoon cd-rw ?Had reeds een bericht gezonden voor je het volgende leest ,sorry .

Kan mij nog iemand info geven over welke dvd-rw ik wel zou kunnen gebruiken zonder problemen merk en type als dit kan.

M.V.G.

Laatst bewerkt:
Ga morgen vroeg terug proberen , indien je dit nog leest gelieve me nog een beetje info te geven dan kan ik morgenvroeg nog eens van alles proberen (desnoods een ander dvd-rw kopen)tot morgen.

Alvast bedankt

Zit het een en ander terug door te lezen ,je hebt toch wel de DVD-RW schijf geformateerd (welk brand program gebruik je)
En als je een goedkoop cd-r hebt probeer die eens uit of dat wel pakt
Verder horen we het dan wel
Welterusten

Kan dvd-rw van het type fujifilm version 1.1 / 2x branden (hiermee wil ik zeggen een ander dvd rechtstreeks branden via instant copy SE)maar ik kan nog steeds geen bestanden kopiëren naar deze dvd -rw schijf ( foto's)

ben er nog niet uitgeraakt maar weet het probleem waarschijnlijk, maar weet niet hoe uit te leggen in woorden.

Door de bestanden via kopieren naar dvd schijf te verplaatsen en dan te branden ,hier loopt het fout dan herkent hij de schijf niet .

P.S. Onder welke topic zouden ze me kunnen helpen??????

Laatst bewerkt:
Eventueel kun je mij wel mailen via helpmij, ik kan het ook gewoon downloaden

probleem eindelijk zelf opgelost,bedank aan allen die geholpen hebben,

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan