DVD-schijf onbruikbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuifje_007

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
Ik heb een paar weken geleden een doosje DVD van 25 stuks gekocht. Nu wou ik hiermee branden, maar het bleek dat Nero 6 steeds zegt dat ik lege DVD moet plaatsen. Ik heb andere lege DVD´s ook geplaatst, maar het helpt niet. Het is een DVD van TDK, DVD-R Single-sided DVD recordable, Data/Video 4.7 GB, 1 - 4x.
Gisteren heb ik nog DVDtje gebrand van Philips van 1 - 8x, DVD+R. Het was gewoon goed gegaan.

Ik heb Philips DVDR885P DVD-writer.

Zijn deze DVD-schijven onbruikbaar?? :confused:

Als ze het niet doen dan heb je pech gehad, ik heb dat zelf met CD van de aldi mee gemaakt, ik heb ze verkocht aan iemand die ze zonder problemen kon branden, oorzaak onbekend..

Laatst bewerkt:
Volgens een collega zou het kunnen dat mijn Philips DVD-writer alleen Philips DVD's ondersteunt en de anderen zoals TDK negeert??

Nu snap ik het! Mijn vriend heeft me verteld dat mijn DVD-writer niet alle DVD´s ondersteunt. Mijn DVD-writer kan alleen DVD+R ondersteunen en ondersteunt dus niet DVD-R van TDK! Of DVD-RW. :rolleyes:

Nu moet ik dus uitkijken welke DVDR ik koop. Wel jammer dat mijn nieuwe DVD-writer niet alle schijven ondersteunen. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan