Dvd schrinck en nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quizzy69

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2010
Hallo Team

heb een vraag heb sinds deze week een nieuwe pc gekocht met windows 7 heb daarop dvd schrink gedownload en heb nero 10 nou ziet dvd schrinck de nero niet terwijl die er wel op staat
en als ik met nero een film doe branden krijg ik de gehele tijd foutmelding terwijl ik alles coorrect gedownload heb
heb een packard bell imedia 15622
ik brand op + schijven en vind gek dat ik niks gebrand krijg heb al een halve spindel dvd's verprutst zelfs krijg ik niet de informatie om de pc te herstellen niet op schijf geplaatst wie ooh wie kan me aub helpen vervloek nu al mijn nieuwe pc
ligt dat aan mijn brand proccessor waar zit hier de fout of problemen mijn vorige pc is de brander van kapot gegaan en werkte niet meer naar behoren vandaar dat ik maar een nieuwe heb aangeschaft
ik hoop dat iemand me op weg kan helpen want ik heb het effe niet meer alvast bedankt gr ingrid:evil:

Ingrid de computers zijn toch wel zulke verschikelijke rare dingen ,ze doen altijd precies wat ze verteld word en zullen het uit zich zelf nou nooit een proberen het eens wat beter te doen.
Dus we laten nero verlopig maar niet meer op de dvd branden want houd zo geen dvd meer over.
Zelf gebruik ik nero niet meer want nero 10 is wel zo'n uit de normale porposies opgeblasen logge haagse bluf geworden.
Dat ik eigenlijk maar krap 20MB kan voorstellen dat werkelijk iets doet maar het met lucht hebben opgepomt tot ruim over de 200MB.
Nou kun je nero 10 even bij het ventieltje beet pakken en er eens wat lucht er uit te halen zodat wat zinnig is over houd want waar je niks aan heb heeft zeker niks goed je maar meschien wel wat verkeerds.
Gezien dat het al van begin af aan fout loopt is totaal verwijderen een must en dan alleen de brand progamma installeren dat is nero burning rom.
Nero moet in ieder geval er eerst helemaal af en daarna moet op minst even zoiets als CCleaner even laten draaien .

Ik weet niet of het genoeg voor is ,en anders meld maar

Hallo Ragdol

nou ik heb ook net ashampo gedownload en geprobeerd een dvd mee te branden en die zegt dvd brande gelukt maar helaas is dat niet zo weer dvd verpest ik word er echt niet goed van een computer net 1 week oud en verpest mijn humeur nu al zo zeer dat ik gek word maar waar haal ik dan alleen nero burning rom want nero is altijd compleet en had ook nero 9 werkt ook niet fatsoenlijk op mijn oude pc werkte ik met nero 8 geloof ik word beetje gek hier het zou toch niet zo zijn dat mijn pc alleen maar - of + schijven ik weet echt niet meer maar ik ga de cleaner maar eens downloaden kijke wat die dan doet dankjewel voor je reactie :o

Ingrid als je nou toch ergens gek van wil worden dan word maar gek van mij.
Zo ziet een Ragdoll er uit ;)
Als nu ga denken die kater is al gek van zichzelf dan heb je natuurlijk helemaal gelijk ,maar ik lijd daar niet onder ,daar geniet ik van. :d

Die nero burnig rom die haal niet die heb je al ,dat had al gepost kijk maar.
"totaal verwijderen een must en dan alleen de brand progamma installeren dat is nero burning rom."
Dat is het brandprogramma van dat nero 10 paket.
Maar we gaan het anders doen ,ik wisr niet zeker of je nu wel of niet per se nero wilde.

1, Verwijder alle brand programma's
2, Hier heb je een link voor CCleaner
3, Installeer CCleaner ,en gebuik de cleaner en daarna de registrer om zo je pc wat schooner te krijgen.
4, Download dvd Santa ,en installeer die eens.

Tot later :thumb:

Whaahaahaa

nou van deze mooie kat word ik toch echt niet gek nou heb nero eraf gegooid en de cleaner laten lopen heb ook dat santa gebeuren gedownload en ben nu van ts files een isofile aan maken
had een isofile gebrand wat dvd schrink van een film gemaakt had maar die speelde die niet af had hem al met santa gebrand nou word ik toch echt gek het zou toch echt niet zo zijn dat de dvd brander stuk is en dat terwijl die net 1 week oud is want echt bij het einde maakt die fouten in de film en dan is die niet meer afspeelbaar en zegt mijn dvd player dvd kan niet afgespeeld worden morge ga ik ook maar packard bell belle en naar mediamarkt maar die neme desktops niet terug maar heb het onderhand een beetje gehad met deze pc heb al meer dan 30dvd's verkloot met branden was mijn oude pc maar niet kapot gegaan daar had ik geen problemen mee met brande ik weet echt niet meer wat ik moet doen hoor :evil::evil:

Heb ik je toch aan het lachen gekregen.:thumb:

Zie niet dat je meld dat de software fouten maak wat eerst wel met nero was en ga nou toch ook brander denken.
Heb je die oude pc eigenlijk nog kun daar de brander niet van in deze pc zetten ?

ben nu nog

met brander dvd file aan maken dvd encoder en duurt nu best wel lang dus ben benieuwd hoelang dat duurt nou wat foute betreft had met brander een film gedownload speelt ook niet af en ook foute in het brande ik snap er echt niks van en waar nu de fout zit en de brander van mijn oude pc doet niks meer die herkent zelfs nog niet meer dat er een film of schijf inzit kon zelfs nog geen muziek cd meer afspelen daarin en tja ik weet echt niet meer wat ik denke moet van dit kreng maar mediamarkt neemt geen desktops meer terug want ben dus echt niet tevrede met dit ding ik vervloek hem echt :evil::evil:

Hoi Ragdol

nou ben eens flink aan google gegaan en volgens mij is dat echt een probleem van packard bel en dvd branders want zelfs die herstel dvd's om de pc in staat te brenge toen ik hem kocht die brand die geen eens en blijkt ook nog dat de packard bell het ook nog niet eens zo nauw neemt met de garantie nu probeerde ik via de pb helpdesk
https://customercare.packardbell.com/customercare/ProblemFacing.aspx
daar probeer ik mijn klacht weer te geven zelfs als ik gegevens invoer verwijderd het ik kan geen datum en niks invulle zegt die vul correcte datum in terwijl ik de pc 31juli gekocht heb jl nou word echt gek hier en denk echt dat de brander kapot is en dat voor een pc van 600 euro schandalig want hij blijft foutmeldingen geven met branden nou ik weet echt niet meer en het stomme is mediamarkt neemt geen desktops terug anders ging deze retour en kocht ik een andere :evil::evil:

hoi ragdoll

en de kabels zitten goed aangesloten hoor heb zelfs een kennis gevraagd op mijn pc te kijken en die vind het zelfs vreemd dat niks werkt en geen dvd gebrand kan worden :evil:

Hoi Ragdol

nou heb dat net eens gedaan krijg nog steeds niks ingevuld vul ik aan de ene kant serienr in ga ik mijn gegevens invulle kom ik bij snid gaat de code weg bij serie nr en bij datum aankoop krijg ik er ook niet in die site werkt voor gene meter :confused:
heb dat wel 10x geprobeerd word daar ook al gek van dat ik niks fatsoenlijk ingevuld krijg
baal echt als een stekker hoor met google kom ik best veel negatieve berichte tege over packard bell vooral wat hun garantie bepalinge betreft nou zal me benieuwe of ze me kunne helpen en tja krijg echt steeds meer het idee dat de brander stuk is vooral omdat die bij het eind van brande zegt kan niet leze bestand en einde niet brande dus schijf mislukt
voor nu alvast welteruste lees morge wel de berichten weer
dankjewel voor je reacties vandaag :thumb:

Hoi Ingrid

Als ik je laatste post lees ga toch twijvelen of het aan de dvd brander ligt dat komt door deze zin in je post.
"omdat die bij het eind van brande zegt kan niet leze bestand en einde niet brande dus schijf mislukt"
Je zegt dus dat er wel word gebrand maar op eind van het brand proces krijg je een melding kan niet van het bestand lezen en wordt het brand proces afgesloten.
Aan het einde van het brand proces worden een aantal gegevens naar de dvd geschreven die informatie hebben over de inhoud van de dvd als die niet op de dvd staan is de dvd onbruikbaar geworden.
Dat was je al 30 keer duidelijk geworden wil je meschien nu zeggen.:)
Maar ik bedoel er dit mee ,hij brand dus wel maar hij kan niet alle gegevens op de dvd zetten.
Weet niet waar het helemaal aan ligt meschien dat je de dvd te vol zet en er geen schijf ruimte meer op de dvd is of heel meschien stel je de brand software in dvd-rw in plaats van dvd-r ,of en wat ik zelf ook een keer heb gehad je heb een waardeloos spindel dvd's gekocht , bij deden het er toen 8 van de 50 waar iets op gebrand kon worden en die gaven binnen de kortste keren een crc fout.

Iets heel anders maar meschien handig voor later is een dvd-rw (dvd rewritable) te gebruiken als een soort test dvd als het branden dan mislukt dan kun je die weer formateren en opnieuw gebruiken.

Groetjes Ragdoll

Gmorge

nou heb contact gehad met packard bell deze week en uitgelegd wat aan de hand is dat ik zelfs de dvd's niet kon branden van de fabrieksinstellinge en daar zeide ze dat de brander toch kapot is ze ik had ze dinsdag pas te pakke gekregen en dinsdag avond werd door upc mijn pc al opgehaald en heb ook een voorbeeld van een dvd erbij gedaan en nee bestand is niet te groot hoor want hij brand maar klein stukje slaat stuk over weer stukje weer stuk over vandaar dat ze bij packard bell ook zeiden dat brander toch kapot is want dat die die 3 belangrijke dvd's niet doet branden was voor hun al duidelijk genoeg maar ben benieuwd hoe ik mijn pc terug krijg vind al erg genoeg dat mediamarkt geen desktops terugneemt anders hadde ze hem echt retour gekregen heb nu mijn oude pc in gebruik maar die heb ik weer terug moete zette zoals die in begin was veel files kwijt hij deed niks meer een uur opladen en niks opene nou baal dus echt als een stekker ooh en bij packard bel zeide ze die pc moet gewoon dvd-r en dvd+r kunnen branden en ik heb 4.7 gb dvd's en daar kan heel makkelijk een film op
dankjewel voor je reactie ragdoll deze pc heeft weer de kure als ik hier 5 min wat op doe blijft de boel hangen
gr ingrid

Een goede avond Ingrid.

Dat heb je dan goed opgelost en als Packhard Bell zegt dat het kapot dan is het ook kapot daar moet je helemaal niet over in discusie gaan en nu maar hopen dat de rest van die pc ook kapot is en ze er te lang mee bezich moeten zijn.
Dan sturen ze je gewoon een andere want dat is goedkoper voor ze.
Ja dat die hp brander zowel dvd + en - r kan branden was ik inmidels al achter ik heb het op hun site nagezocht.
Maar dat er op een dvd 4,7 GB zou kunnen is niet waar en kun je makelijk een vergising mee maken omdat ze in werkelijkheid maar 4,37 GB kunnen hebben.
De fabriekanten en de reclame die zeggen 4,7 GB wat eigenlijk maar 4 700 000 000 bytes is.

In computer wereld is 1 kb (kilo bytes) 1024 bytes en dan is 4 700 000 000 bytes gedeeld door 1024 = 4589843 kb weer gedeeld door 1024 = 4482 MB en weer gedeeld door 1024 = 4,37 GB.

Ik wens voor je dat je de pc met een beetje geluk snel weer terug heb.

Groetjes Ragdoll

Hallo Ragdol

dankjewel voor je reactie heb mijn oude pc maar paar dgn kunne gebruike toen begaf die het dus vandaar dat ik nu pas kan reageren heb gisteren mijn pc teruggekregen van packard bell en wat bleek in reparatie rapport de dvd brander was idd stuk ze hebbe er een nieuwe in geplaatst en heb ook eindelijk de dvd's kunne branden voor als er iets zou zijn met de pc dat ik hem terug kan zette naar originele staat ben echt bij iedere stap op de hoogte gehouden zo en nu hoop ik mijn films straks ook nog op dvd te zetten daar ik nu een film ben binne aan hale dus gelijk dat nog effe testen de progjes die je me aangerade hebt om te branden ga ik uiteraard ook effe uitproberen dus zal me echt benieuwen
alvast hartelijk bedankt voor je tips en hulp
gr ingrid:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan