DVD Shrink 3.2 en Nero 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

thedonnl

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
hallo, onlangs een nieuwe PC gekocht en wederom dvd shrink erop gezet om dvd te kopieren, Op mijn oude pc had ik Nero Vision (5 of 6??) maar nu de gehele Nero9 serie.
Opzich een prachtig programma maar als ik nu via DVDShrink en dvd "uitpak/brandt gaat hij niet automatisch meer meteen ook de dvd branden via nero wat in het verleden wel gebeurde, hij pakt het allleen uit in een submap en klaar?
Bij voorkeuren staat aangevink: "enable burning with nero"

iemand ervaring hiermee waarom DVD Shrink niet doorgaat met nero voor het branden?:o

thx a lot....:confused:

zorg dat je niet de nero 9.4 precracked versie hebt, omdat dat een portable versie is.

zorg er voor dat je een ultra editie hebt, en kijk als ze wel overeen komen.
en 9 is geen goeie nero, ik zou je aanbevelen om 8 te nemen.

mvg
Rutger

bedankt voor je reactie, ik heb versie nero 9.4.13.2 maar weet niet of hij pre-cracked is?
hoe kom ik daar achter?? :confused:

moest je bij het installeren een code invoeren om hem te activeren ?
en krijg je reclame van een portable iets in je beeld als je hem opstart ?

mvg
Rutger

ja, heb een code ingevoerd en activatie uitgezet via een plugin, verder geen reclame te zien,

hmmm okay, en en hoe heb je vorige keer deze programma's verbonden dan ?
want je kan het ook natuurlijk met DVD Shrink branden, ipv met Nero.
mischien moet je instellen bij DVD Shrink dat je de .iso of .img automatish moet openen, en standart programma om mee te openen nero van maken ?

mvg
Rutger

ja, ik brandt nu afzonderlijk in nero, dat volstaat ook wel maar vorige situatie was handiger.. bedankt voor je hulp en replys..
:thumb:
thedon.

okay ik zou anders niet weten hoe ik het moet oplossen :O
dit is wat ik zou proberen :O mischien kan iemand anders het je nog uitleggen ;)

mvg
Rutger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan