dvd shrink

Status
Niet open voor verdere reacties.

koningv

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
ik heb een originele dvd die ik wil branden. nu werk ik altijd met dvd shrink maar deze dvd is te groot geeft ie aan. compression staat op automatisch en ik heb alleen 1 audio stream, namelijk ned. als ik die uit zet kan ik wel branden maar dan heb ik geen geluid lijkt me. hoe kan ik toch deze gehele dvd branden, wie weet dat?

Geplaatst door koningv
dat heb ik gedaan maar dan nog is ie te groot?

alleen de hoofdfilm genomen en dan nog te groot :confused: owwwkee lange film dan waarschijnlijk.
uh je zou kunnen proberen om de mate van compressie handmatig te doen.

de compressie heb ik in meerder vormen genomen maar steeds iets te groot. ik heb nu de audio uitgeschakeld en dat lukt wel. heb ik dan straks nog wel geluid?

ik heb zeg maar handmatig alleen de video geselecteerd maar dat zijn twee stuks vandaar is ie zo groot...

als je de audio uitschakeld heb je geen geluid meer straks dat is zeker.
vindt het geheel wel erg groot als je alles al uit hebt staan dat ie dan nog te groot is ??
tot hoever loopt de groene balk boven in ?? je zou evt eens via voorkeursinstellingen kunnen kijken of shrink niet toevallig een andere maat dvdr wil gebruiken.

title 1 is 3,5 mb
title 4 is 4,3 mb

het is de dvd van kopspijkers..

probleem is dat ik verder ook niets kan wegstrepen wat mij weer wat mb scheelt. voorkeurinstelling gewijzigd naar custom, nu kijken wat ie doet. geeft nog steeds aan dat de dvd te groot is..

het kan zijn dat het een dual layer dvd is die worden steeds vaker gebruik.
je zou als het daadwerkelijk 2 delen zijn kunnen overwegen om de twee delen ieder apart te rippen en op te branden je hebt dan wel twee dvdr nodig.

wat je ook eens zou kunnen proberen is of dvd decrypter er meer mee kan uithalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan