Dvd speelt niet af, ik wil graag dat die wel afspeelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Heb een tv serie op dvd waarvan sommige dvds niet af willen spelen. Vroeg me af of er software (of een huismiddeltje van mijn part) voor bestaat die daar wat aan zou kunnen doen.

Laatst bewerkt:
Beetje meer info zo prettig zijn. Waarmee probeer je die dvd's te kijken dan? In je pc neem ik aan?

Weet je zeker dat het een video-dvd is, en geen ander bestandsformaat? Een video DVD is gemakkelijk te herkennen in je windows verkenner. De schijf heeft in principe altijd 2 mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS. In de map AUDIO_TS zal over het algemeen geen data zitten, in de VIDEO_TS map zitten een aantal bestanden met de extentie .VOB, .BUP, .IFO

Doen ze het wel op een stand-alone dvd speler?

tja kan aan zoveel dingen liggen.

als het voor tv is
+ dvd / - dvd
lens
etc etc

en zie post van andere gebruiker voor pc

Laatst bewerkt:
Beetje meer info zo prettig zijn. Waarmee probeer je die dvd's te kijken dan? In je pc neem ik aan?

Weet je zeker dat het een video-dvd is, en geen ander bestandsformaat? Een video DVD is gemakkelijk te herkennen in je windows verkenner. De schijf heeft in principe altijd 2 mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS. In de map AUDIO_TS zal over het algemeen geen data zitten, in de VIDEO_TS map zitten een aantal bestanden met de extentie .VOB, .BUP, .IFO

Doen ze het wel op een stand-alone dvd speler?

2 van 10 doen het niet dus zijn wel video dvds , zou raar zijn toch als twee dat ineens zomaar niet zouden zijn toch?
De dvds die het doen doen op de pc doen het ook op gewone dvd speler, zelfde geld voor de dvds die het niet doen.

Ik heb twee dvds uit die serie die moeilijk doen op verschillende manieren dus vandaar dat ik voor beide apart een vraag had (if you must know).

Het is me ondertussen gelukt met dvdfab de boel naar de harde schijf te kopiëren. En met vlc player (als enige tot nu toe die ik geprobeerd heb) wil het "gekopieerde" afspelen (even voor degene die hier om antwoorden rond aan het sneupen is).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan