DVD speler doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

elaine2

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Berichten
181
Hallo luitjes,

Mijn dvd speler doet het niet meer.
Ik heb hem bijna nooit gebruikt, maar als ik er een dvd in doe dan lijkt het wel of ie opstartproblemen heeft.
Ik heb er Intervideo WinDVD4 opzitten.

Wie kan mij helpen?

Groetjes, Elaine.
 
hij/zij bedoelde dat je jevraag bij de verkeerde catogorie had geplaatst en dat hij/zij hem nu voor je op de goede plaats heeft gezet.

is het een ingebouwde of heb je hem extern ernaast.

en als je een dvd er indoet zie je dan wel iets bij deze computer en heb je al een keer op de site van de fabrikant gekeken voor software updates?
 
hij/zij bedoelde dat je jevraag bij de verkeerde catogorie had geplaatst en dat hij/zij hem nu voor je op de goede plaats heeft gezet.

is het een ingebouwde of heb je hem extern ernaast.

en als je een dvd er indoet zie je dan wel iets bij deze computer en heb je al een keer op de site van de fabrikant gekeken voor software updates?

Het is een ingebouwde.
Ik heb een Fujitsu Siemens pc.
Als ik bij apparaatbeheer kijk dan geeft ie aan dat het apparaat goed werkt.
Hij doet niets als er een dvd inzit.
Weet niet hoe ik de updates moet ophalen, sorry.
 
en als je naar deze computer gaat. ziet hij de speler daar wel?
en als je daar met je rechtermuisknop op hem klik en dan op uitwerpen gaat het laatje dan open?
en als je een schijf erin doet zie je dan bij deze computer wel de titel verschijnen?
is de juiste vraag juist dan licht het aan de software waarmee je je dvdjes bekijk maar anders zou de DVD speler wel eens kappot kunnen zijn.
 
en als je naar deze computer gaat. ziet hij de speler daar wel?
en als je daar met je rechtermuisknop op hem klik en dan op uitwerpen gaat het laatje dan open?
en als je een schijf erin doet zie je dan bij deze computer wel de titel verschijnen?
is de juiste vraag juist dan licht het aan de software waarmee je je dvdjes bekijk maar anders zou de DVD speler wel eens kappot kunnen zijn.

Bij apparaatbeheer geeft ie aan dat het apparaat correct werkt.
Ik kan ook geen cd rom in de dvd doen, werkt ook niet.
Ik heb er nu de cd rom inzitten van windvd4. Ga ff kijken wat ik daarmee kan.
 
Hallo luitjes,

Mijn dvd speler doet het niet meer.
Ik heb hem bijna nooit gebruikt, maar als ik er een dvd in doe dan lijkt het wel of ie opstartproblemen heeft.
Ik heb er Intervideo WinDVD4 opzitten.

Wie kan mij helpen?

Groetjes, Elaine.

Nee hoor doet niets.
Ik kan proberen inderdaad te updaten, maar weet niet hoe.
De dvd speler heb ik 3keer gebruikt,dus raar dat ie het niet meer doet. :confused:
 
en als je naar deze computer gaat. ziet hij de speler daar wel?
en als je daar met je rechtermuisknop op hem klik en dan op uitwerpen gaat het laatje dan open?
en als je een schijf erin doet zie je dan bij deze computer wel de titel verschijnen?
is de juiste vraag juist dan licht het aan de software waarmee je je dvdjes bekijk maar anders zou de DVD speler wel eens kappot kunnen zijn.

Hij ziet de speler wel en werpt ook uit.
Zie geen titel verschijnen.
Als het aan de software zou liggen wat kan ik dan doen Killer?

Grtjs, Elaine.
 
doe der is gewoon een film in en probeer dan met windowsmedia player hem af te spelen.

op te updaten. moet je drivers van de site van de fabrikant afhalen ik ga ff voor je zoeken.
 
kan je misschien ook het serie nummer van je pc hier neer zetten. er zijn namelijk een helehoop verschillende siemens:D
 
In apparaatbeheer kiezen voor "Installatie ongedaan maken" en dan opnieuw opstarten, zodat de speler autom. opnieuw geïnstalleerd wordt"?

Greetz
 
Laatst bewerkt:
doe der is gewoon een film in en probeer dan met windowsmedia player hem af te spelen.

op te updaten. moet je drivers van de site van de fabrikant afhalen ik ga ff voor je zoeken.

Afspelen via Mediaspeler gaat ook niet
 
kijk anders eens naar het programmatje VSO inspector. die weet precies wat je speler allemaal kan afspelen en op welke snelheid als hij een eror geeft weet je dat het aan de speler ligt.
 
In apparaatbeheer kiezen voor "Installatie ongedaan maken" en dan opnieuw opstarten, zodat de speler autom. opnieuw geïnstalleerd wordt"?

Greetz

Dat durf ik niet goed. Heb wel de cd rom, maar ben bang dat ik het besturingssysteem dan kwijt ben.
 
kijk anders eens naar het programmatje VSO inspector. die weet precies wat je speler allemaal kan afspelen en op welke snelheid als hij een eror geeft weet je dat het aan de speler ligt.

Beste Killer,

Ik heb VSO inspector geinstalleerd. Maar hij kan niet scannen omdat ie aangeeft dat er niets in het station zou zitten.
De dvd rom leest helemaal niet.
Firmware zoals je me de site gaf kan ik niet downloaden daar er aangegeven word dat het de verkeerde zou zijn voor deze speler.
Updaten via mijn wizard geprobeerd, maar die geeft aan dat alles up tp date is.:mad:
Ik ben al uren bezig en weet o.a. dat mijn speler firmware DIS3 aangeeft.
Die kan ik nergens updaten!

Ik heb een cd-rom bij mijn pc voor drivers & utility maar das een dvd...:(
 
Quote:
Origineel gepost door wanderer
In apparaatbeheer kiezen voor "Installatie ongedaan maken" en dan opnieuw opstarten, zodat de speler autom. opnieuw geïnstalleerd wordt"?
Dat durf ik niet goed. Heb wel de cd rom, maar ben bang dat ik het besturingssysteem dan kwijt ben.
Maak je geen zorgen,er gebeurt niets van dat alles,alleen de controller wordt opnieuw geïnstallerd voor zover ik begrepen heb.

Uiteraard heb ik dit zelf getest,niets aan de hand,de DVD speler stond er weer keurig na het opstarten en de lade ging mooi open en dicht ;)

Greetz
 
Quote:
Origineel gepost door elaine2
Dat durf ik niet goed. Heb wel de cd rom, maar ben bang dat ik het besturingssysteem dan kwijt ben.

hij verwijderd de stuurprogramma's niet hij deinstaleerd ze alleen maar als het goed is blijven ze gewoon in je windwos mappen staan alleen dan inactief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan