DVD speler functioneert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

morture

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2004
Mijn DVD speler functioneert niet meer, mijn CD/RW speler die erboven zit functioneert nog wel gewoon.
Als ik een DVD-rom in de speler plaats verplaatst hij niet en ik hoor ook niets, en als ik dan bij Deze Computer kijk geeft hij aan dat er niets in zit. Ik kan hem wel uitwerpen via deze computer, dat werkt wel. Ik denk dat het komt doordat ik een tijd geleden een cd emullatie programma heb gebruikt waarbij ik de DVD rom heb uitgeschakeld denk ik, via de BIOS heb geen flauw idee meer hoe ik het heb gedaan. Heb hem sindsdien ook niet nodig gehad.
Maar nu wil ik hem graag weer gebruiken. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen alvast bedankt.

Windows XP Home
Service pack 2
Pentium 4 CPU 2.66GHz

Ga eens naar start=>configuratiescherm=>systeem=>hardware=>apparaatbeheer.

Staat de dvd speler daar nog genoemd, klik er dan 1x op met rechts en kies voor dit apparaat verwijderen en bevestig je keuze.
Start nu de pc opnieuw op, als het goed is ziet XP nieuwe hardware en wordt de dvd speler opnieuw geinstalleerd. Dit wil nog wel eens helpen!

@mrmusic

dit heb ik nu 3 keer gedaan maar elke keer installeert hij het weer en staat hij weer gewoon in het apparaten beheer. maar hij functioneert niet. terwijl in het apparaten beheer staat dat dit product correct werkt.

Dan lijkt het er toch een beetje op dat de speler overleden is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan