dvd speler geen stroom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

markus20

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2004
Hallo,

Ik zit met een erg vaag iets..
Ik wilde mijn dvd brander weer aansluiten op mijn pc maar nu krijgt hij geen stroom meer.
Het raare is nu dat als ik alleen de stekker van de voeding in de dvd brander doe hij wel stroom krijgt maar zodra ik de stekker van de dvd brander op het moederbord aansluit wil hij geen stroom meer geven.

Weet iemand hoe dit kan?

Gr Mark

Laatst bewerkt:
Als de dvd in je systeem hangt, primary of sec. dan bij het opstarten van het systeem wel kippereren.

Ik heb het allebei geprobeerd alleen krijgt hij nog steeds geen stroom en hetzelfde verhaal zodra ik de kabel van het moederbord en de dvd speler eruit haal krijgt hij wel stroom. Ik heb ook wat loope klooien met het jumpertje maar dat geeft ook gen verschil.

Alvast bedankt

Mark

Welke stekker van de DVD op welke aansluiting op het moederbord?

Het is gewoon een molex waar ook de harde schijven aanhangen en die gaat rechtsstreeks naar de voeding.

Of bedoel je de audiolink?

Ik gebruik de molex voor het stroom en een brede grijze kabel voor naar het moederbord

Indien je de IDE kabel, want die bedoel je, met de rode kant op het moederbord bij pin 1 plaatst en die rode zijde in de DVD bij de voedingskant, de jumper staat goed indien er nog een apparaat aanhangt, anders maakt het niet uit, en hij doet het nog niet, vrees ik voor een kortsluiting in de DVD device aan de IDE kant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan