Dvd-speler Kan geen dvd's afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limperman

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2002
Berichten
135
Ik ben een helleboel dvd's gaan halen maar toen ik ze in de dvd speler stak dan speelde ze niet af, hij probeerd het te lezen maar als ik bv naar> mijn computer ga dan slaagt alles vast tot als ik de dvd terug uit de dvd speler haal
Cd's kan hij afspelen en Cd-roms ook, ik heb powerlink Power dvd en MSIDVD om mijn dvd's af te spelen ( er stond eerst alleen Msidvd op maar wegens dit probleem dacht ik dat het daar aan lag en heb ik Power dvd erop gezet)
ik heb vroeger dvd's kunnen afspelen en nu ineens niet mee, en ik heb al meer dan 1 geprobeert en dvd's die ik vroeger kon afspelen ook

DVD SPELER: JLMS- DVD-ROM LTD - 165H
 
hier is al kweetnihoeveel naar gekeken maar nog niemand dat erop antwoord???
Komt dit vaak voor?
 
heb je dit al eens geprobeerd,verwijder je dvd software en brand software,en in het systeem je speler.
dan je pc eens opnieuw opstarten,windows vind je speler wel weer,software er op plaatsen ,en let op,1 voor 1,want misschien heb je wel een conflict met je progjes.
een echte oplossing is het niet,maar dan heb je in ieder geval wat geprobeerd,daar moet zeker iets uit komen.

groetjes
 
HELP

Dit is echt een ramp, wat je zij dat helpt ook niet, ik veronderstel toch dat je bedoeld via apparaat beheer de dvd speler uitschakkellen eh?? en niet door mijn computer open te breken en hem uit te trekken??
Maar ik vind het heel raar, het is ineens dat hij niet meer werkt (als dvd speler)
> Computer uitkuisen ??
> lenscleaner kopen??

HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP !!!!!!!!!!
 
goedenavond.
ik bedoelde dus via het systeem,geen kast openbreken,vind het een raar verhaal,dat ie geen dvd,s meer aankan ,maar wel cd,s.
nu maar afwachten of er iemand langskomt ,die daar ervaring mee heeft,en de oplossing aandraagt.

groetjes.
 
ik kijk nu bij > "mijn computer" en er valt me op dat er niet dvd-station staat maar cd-rom-station

is dit verdacht??
 
ok nu iets anders, ik heb dus windows xp professional en bij mijn dvd schijf (bij "mijn computer") als ik er daar met mijn rechtse muisknop op druk en dan verder zoek, dan krijg ik op een bepaald tablad iets van probleem oplossen, dan kom ik bij help en ondersteuning, ik pak dvd probleem en druk dan op volgende en DAN !!!
kom ik bij:
>> Het dvd-station kan een cd-rom lezen en een audio-cd afspelen, maar geen dvd afspelen. !!!

als ik er op druk krijg ik de volgende tekst:

Ga naar de probleemoplosser voor dvd voor verdere ondersteuning als er problemen optreden tijdens het afspelen van een dvd.

Belangrijk

Wanneer u naar de probleemoplosser voor dvd gaat, wordt de probleemoplosser voor stations en netwerkadapters afgesloten.
Kunt u het probleem met behulp van de probleemoplosser voor dvd oplossen?
--------------
ik druk op probleem oplosser maar deze link werkt bij mijn niet, maar het kan dus persies degelijk dat een dvd speler alleen cd en cd rom afspeelt en geen dvd, en dat dit een fout is, maar kan iemand mij helpen -> watt is de fout??

kan het iets te mken hebben met een konflict tussen verschillende afspeel programmas??
 
beste limperman.

heb je deze dvd-rom speler zelf ingebouwd,of zat deze al in het systeem.
wellicht heb je een instalatie-cd,bij de speler geleverd gekregen,heb je deze gebrikt of b je alleen windows hem laten herkennen.
als je een cd hebt zo ik eens proberen hem opnieuw te instaleren.
op google werd ik niet veel wijzer,omdat e enkele site,s in het frans waren.
wie weet heb jij daar meer aan,je hoeft alleen je type speler in te toetsen bij google.
wens je veel succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan