Dvd speler niet meer zichtbaar naar update windows 10 op laptop PB Easynote LM82

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
358
De dvd speler staat nu vermeld onder andere hardware met uitroepteken ervoor en is dus niet bruikbaar als dvd speler.

Heb al van alles geprobeerd : ook de registerveranderingen maar niets werkt.

Weet iemand misschien een oplossing ??
 
Verwijder hem daar en herstart je laptop.
 
Wellicht is het dan handig om wat meer te vertellen over wat je al hebt geprobeerd zodat suggesties voor dezelfde handelingen achterwege kunnen blijven. Daarnaast zou die speler natuurlijk ook gewoon hardwarematig defect kunnen zijn.
 
Wellicht is het dan handig om wat meer te vertellen over wat je al hebt geprobeerd zodat suggesties voor dezelfde handelingen achterwege kunnen blijven. Daarnaast zou die speler natuurlijk ook gewoon hardwarematig defect kunnen zijn.

Ik heb de update toegepast op een perfect werkende windows 8 laptop waarvan ook de cd speler werkte. En als ik er een cd in doe dan hoor ik hem lopen maar hij leest niets.
Ik heb de register aanpassingen gedaan die op microsoft site te vinden is en ook de hardware verwijderd ( dmv uitschakelen ). en daarna de laptop ook weer opgestart. en dan komt de cd speler weer onder andere hardware terecht en niet onder de CD DVD plek . Ook drivers op website van laptop geen ook geen oplossing want er staat geen driver van de cd speler.
Ik weet het zo zachtjes aan niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan