DVD-speler uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

drakie

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2001
Hallo,

Is er een mogelijkheid om op de stroomkabel van de dvd-speler een schakelaar te zetten. Dit zodat je de stroom naar de dvd-speler kan uitzetten.

zo ja, welk op welke kabel (rood, zwart, geel, wit????)moet dan deze schakelaar en wat voor een schakelaar kan je daarvoor gebruiken.

alvast bedankt

Geplaatst door crash
Waarom wil je die uitzetten?
anders staat hij denk ik stand-by, en als je wat oudere apparaten hebt en er zit wat stof bij kan er zo de vlam in vliegen alhoewel dit niet vaak gebeurd. Maar het zou je maar overkomen :confused:.

Er zijn ook wel stekkerdozen waar een schakelaar opzit, dan kan je daar ook je tv / boxen / dvd speler enzo aansluiten en dan met 1 druk opde knop is het ook uit.

Geplaatst door Rimsic

anders staat hij denk ik stand-by, en als je wat oudere apparaten hebt en er zit wat stof bij kan er zo de vlam in vliegen alhoewel dit niet vaak gebeurd. Maar het zou je maar overkomen :confused:.

Er zijn ook wel stekkerdozen waar een schakelaar opzit, dan kan je daar ook je tv / boxen / dvd speler enzo aansluiten en dan met 1 druk opde knop is het ook uit.
Ik denk dat je nu net even niet goed gelezen hebt.:p
Ik begrijp dat het hier om een dvd-speler gaat die in de pc zit. Een stand alone dvd speler heeft zelf al een aan/uit schakelaar.

gaat inderdaad op een dvd-speler in de computer. die moet in sommige gevallen afgekoppeld worden omdat anders dan sommige spelletjes niet werken. Normaal moet je dan de stekkers eruit trekken maar dan moet steeds de kast open. Dus d8 misschien is een schakelaar ook mogelijk.

lijk mij behoorlijk ongezond voor je dvdrom om dat steeds te doen.
en in de fik shieten gebeurd ook weer niet zo snel hoor.
wat de games betreft tja iligaale doen inderdaad wel soms,
moerlijk. andere optie is om ze te kopen ben je ook,
gelijk klaar er mee.

ah ik dacht dat het dus om een DVD-speler ging die los gewoon te koop is met een stekker. Maar waarom wil je idd in ***naam een schakelaar daar tussen?

Geplaatst door Rimsic
Maar waarom wil je idd in ***naam een schakelaar daar tussen?
Omdat gedownloade games moeilijk gaan doen als de speler nog werkt.(nieuwe beveiliging) Veelal moet je de Virtuele cd/dvd-rom speler ook verbergen door bepaalde software.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan