DVD speler (versterker) geeft de geest

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lrozenga

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2013
Hallo allemaal,

Ik heb hier laatst al eens gepost over een dvd speler die een ander ohmage aangaf dan de boxen en subwoofer die van een andere home cinema set afstammen.

Nu heeft die dvd speler het gister opeens begeven. Is dit toeval of kan dit toch van die verschillende ohmage komen?

Heel onwaarschijnlijk. Ik weet natuurlijk niet "hoe" de speler is overleden, maar je kunt hoogstens de sturingszekering doorbranden van de speler na langdurig en hard geluid af te spelen. Als er schade is in een speler / boxen set-up is het 95% van de keren de boxen die kapot gaan.

Daar de sound-stage bijna altijd apart gezekerd is, is elk probleem anders dan geen of slecht geluid, eigenlijk 100% zeker niet te wijten aan de koppeling (en zelfs dan nog extreem onwaarschijnlijk)

Dan zal het wel toeval zijn. de display van de dvd speler liet ineens rare tekens zien, en ging daarna ineens helemaal niet meer aan. De dag ervoor weergaf hij het geluid opeens veel zachter dan normaal. Het was volgens mij ook een heel goedkoop ding, maar toch balen omdat ik net eindelijk alles aan de praat had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan