-dat CDFS is wat er tevoorschijn komt als ik via mijn computer het dvd station, met schijf erin, aanklik en vervolgens op eigenschappen klik. by the way bij eigenschappen staat ook dat het een cd rom station is. Klopt dit wel ? Het is toch een dvd station ? Heb ik dan eigenlijk wel een dvd gebrand ? of iets anders wat toch speelt in die AVS DVD speler.
-wat bedoel je precies met 10 of 11 bij WMP ?
-AVS dvd player 2.2. is een standaard gratis dvd spelertje.
-Dit is wat er tevoorschijn komt bij de oplosser van de betrokken foutmelding:0xC00D116A: Kan dvd-video niet afspelen Dus ivm de windows media player.
[0xC00D116A: Kan dvd-video niet afspelen
probleem oplosser :Voert u nog een programma uit waarvoor video-overlay wordt gebruikt?
U kunt slechts één exemplaar van video-overlay (waarbij bewegende beelden worden afgespeeld over andere afbeeldingen op het bureaublad heen) tegelijk uitvoeren. Overlay wordt bijvoorbeeld gebruikt voor WebTV, Microsoft NetMeeting en allerlei video-opnameprogramma's.
Sluit de andere geopende programma's om systeembronnen op de computer vrij te maken, sluit de dvd-speler en start deze vervolgens opnieuw.
Windows Media Player sluiten en opnieuw starten
Klik op Afsluiten in het menu Bestand.
Klik op Start en wijs Alle programma's aan. Wijs Bureau-accessoires aan, wijs Entertainment aan en klik op Windows Media Player.
Klik op Dvd-audio of Cd-audio in het menu Afspelen.
Als u in plaats van Windows Media Player een andere dvd-speler gebruikt, raadpleegt u de documentatie bij dat programma voor het opnieuw starten van de dvd-speler.
Kunt u een dvd afspelen nadat u andere programma's waarin video-overlay wordt gebruikt, hebt afgesloten?