dvd speler wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

joenuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
ik heb net mijn cdwriter vervangen door een nieuwe. De oude was de master en heb de nieuwe dus ook als master ingesteld. (knopje zit ook goed) maar nu wordt me dvd speler(slave) niet meer herkend! terwijl ik dus niks aan de instellingen heb veranderd. wat kan dat zijn?

Verwijder hem eens in Apparaat beheer,dan nieuw opstarten,wordt he door Windows herkent

BANDIT123 zei:
Verwijder hem eens in Apparaat beheer,dan nieuw opstarten,wordt he door Windows herkent

nou me cdwriter die ik er net in gestopt hebt die wordt wel herkend, maar em standaard DVDspeler niet meer..

joenuh zei:
nou me cdwriter die ik er net in gestopt hebt die wordt wel herkend, maar em standaard DVDspeler niet meer..

Heb je de master/Slave settings op de apparaten ook goed gezet?

BANDIT123 zei:
Heb je de master/Slave settings op de apparaten ook goed gezet?
cd writer is master en dvd is slave..zo zitten die knopjes en die kabels achterin

Je kan als dat niet lukt je DVD speler ook als Slave bij je HD proberen

BANDIT123 zei:
Je kan als dat niet lukt je DVD speler ook als Slave bij je HD proberen
dvd speler is al de slave en deze wordt dus niet herkend, cd writer als master maar ik heb net alles gewist en ga opnieuw opstarte

joenuh zei:
dvd speler is al de slave en deze wordt dus niet herkend, cd writer als master maar ik heb net alles gewist en ga opnieuw opstarte
dit is nu gelukt!! nu nog 1 probleem met me cd brander heb ik al een keer aangegeven , hij geeft t volgende aan..power calibration error weetjij toevallig hoe ik dit oplos en wat t eigenlijk ook precies inhoud

joenuh zei:
dit is nu gelukt!! nu nog 1 probleem met me cd brander heb ik al een keer aangegeven , hij geeft t volgende aan..power calibration error weetjij toevallig hoe ik dit oplos en wat t eigenlijk ook precies inhoud
Zou aan je schijfjes kunnen liggen,maar kan ook zijn dat hij aan het stuk gaan is.

Als ik een paarkeer die melding krijg gaat hij meestal gelijk in de Kliko

BANDIT123 zei:
Zou aan je schijfjes kunnen liggen,maar kan ook zijn dat hij aan het stuk gaan is.

Als ik een paarkeer die melding krijg gaat hij meestal gelijk in de Kliko
ok bedanktt , ga wel ff wat probere nog:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan