dvd speler ziet dvd niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZiBiT

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2005
hallo,
ik heb een computer :P met dvd speler. en ik heb een dvd tje gebrand. en als ik die in de dvd speler stopziet hij hem niet ik kan de dvd drive niet openen. en normaal opend windows een schermpje met wat je met de dvd wil doe( openen branden ect0 maar dat doet hij ook niet. en licht niet aan dvd in andere dvd spelers doet hij het wel. wie o wie kan mij helpen. hele vriendelijhk groet mij;)

Als de èèn dvd speler het dvd,tje wel ziet en de andere dvd speler niet,zou je haast denken dat deze stuk is!

Je zou even de kabels los kunnen maken van de dvd-spelers en deze schoonblazen en weer terugzetten,misschien dat de kabels los waren gaan zitten.

anders toch even een andere speler op de plaats van de nietlezende dvd,dan heb je zekerheid.......................

neej als het goed is zitten de kabeltjes niet los. want er barnd wel een lampje op de dvd speler die het niet doet ( lampje busy )

de dvd wel afgesloten??

afgesloten ?
en hij heeft de dvd 1 keertje wel gelezen en daarna heeft hij het nooit meer gedaan.

Is dit ook bij andere dvd's dat hij hem niet ziet of alleen de gebrande die je omschrijft.

welke windows versie draai je :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan