DVD-speler..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door excelsior
Speelt het (S)VCD af..

is niet te bepalen aangezien ze het merk weggewerkt hebben achter de aanpijs gevallen ;)

als ie in de buurt zit zou ik zeggen loop ff langs
 
Noujah in in de buurt niet.. maarjah ik bel ze morgen wel ff op.. ;)
 
Bellen is gebeurt..

Nee deze 'player' speelt alleen maar Audio-cd en Dvd af.. tjah wat heb je er dan aan .. :confused: :D
 
Lijkt me wel ja :p .. ga straks in de vakantie wel ff naar de Media Markt.. denk dat ik daar wel zal slagen.. en ik zal de folders goed in de gaten houden..
 
Is leuk speelgoed als je met een bus naar zuid spanje rijd ;) voor thuis gebruik zie ik het nut niet dan kijk ik net zo lief op de pc ding heeft een 6.4 TFT heb hier een 17" TFT aan de pc hangen :D
 
Bekijk www.divxplayer.nl eens, dat apparaat speelt echt alles af en je sluit hem zo aan op je thuisnetwerk, als je het mij vraagt echt een geweldig apparaat. De nieuwste heeft er nog een harde schijf van 80gb in ook.
 
Ja leuk zo'n divX player enkel het probleem is dat ze zo duur zijn.. (tenminste voor mij dan)
 
Klopt, maar die netwerk aansluiting is wel fantastisch. En als je daar geen behoefte aan hebt is er het 450 model, speel ook werkelijk alles af en kost 200 euro. Blijft een lastige keuze, veel geld neertellen of genoegen nemen met wat minder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan