dvd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

versprillec

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
sinds een paar dagen kan ik geen films meer bekijken op mijn computer ,wanneer ik een spel of een bestandschijf in dedvd speler steek doet hij het wel maar wanneer ik er een dvd film in stop geeft hij aan dat er geen schijf in zit ,nu heb ik al bij apperaatbeheer gekeken en zag dat daar naast de hprewriter 2 verschillende dvd spelers stonden die allebei ingeschakeld staan ,dat was mij nog niet eerder opgevallen want ik heb maar 1 dvd speler in de computer zitten ,nu gebruik ik wel eens daemon zou dat daar iets mee te maken kunnen hebben bovendien weet ik nu niet welke dvd speler ik kan verwijderen weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Misschien zit er nog een image in Daemon geladen?
Probeer Daemon eens te "unmounten", dat wil nog wel eens helpen.

heb ik gedaan, de extra dvd speler geeft hij nu niet meer aan in apperaatbeheer ,de regiocode staat op 2, onbegrijpelijk gewone cd roms pakt hij wel dvd s kan hij opeens niet lezen ,ik heb een paar dagen geleden nog een film bekeken .

Met welk programma bekijk je DVD's dan?
Hoe start je een film, automatisch of via bestand --> openen?

ik heb powerdvd op mijn pc staan een gedownloade versie ,en die deed het tot een paar dagen geleden prima ,ik loop me suf te piekeren wat er gebeurt kan zijn maar ik heb geen idee.

na een poosje modderen heb ik mijn dvd rom speler weer aan de praat gekregen alleen heb ik denk ik een regiocode probleem ik krijg nl niet alle dvd s afgespeeld terwijl dat gewoon legale films zijn weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? ik heb al het advies gekregen om de firmware te flashen wat dat dan ook moge betekenen. is er echt geen andere oplossing?

Misschien heb je iets te vaak je regiocode veranderd dat kan maar een aantal keren veranderd worden en daarna blijft ie in de laatst veranderde code staan.

The Slyzz

ik heb nog nooit de regiocode veranderd ,hij staat gewoon op 2 ,ik kanhem nog 4 keer veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan