dvd station werkt niet meer na installatie clonedvd2

Status
Niet open voor verdere reacties.

protaq

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2012
Goedeavond,

Ik installeerde zojuist clonedvd2 (gedownload) om een dvd te kopieren die daarvoor perfect afgespeeld werd op mijn laptop.
nu dit geinstalleerd is en ik mijn dvd opnieuw in de speler duwt begint de dvd te draaien maar na een tijdje stopt ie en leest mijn station ook niet dat er een dvd inzit? hoe kan ik dit terug krijgen? de clonedvd is al terug verwijderd.

of kan het ook liggen aan het feit dat ik de map van wat er op de dvd staat geopend heb en wat er op de dvd staat gekopieerd heb en geplakt op mijn bureaublad. normaal mag dit geen probleem zijn dus ik vermoed dat het echt aan die clonedvd moet liggen :-s

hartelijk dank voor je reactie!

ik ben niet zo heeel handig met computers dus waar vind ik juist mijn schijfbeheer? :-$ ik schreef dit al bij bestanden zoeken maar hij vond niets dus sorry!!

Laatst bewerkt door een moderator:
ik krijg de c schijf de d schijf en system. ontbreekt er dan een schijf of..? bij status staat er bij alle 3 in orde en geen fouttollerantie

Kunt u een printscreen ervan nemen zodat wij kunnen zien welke de HDD's zijn en welke je CD/DVD lezer/schrijvers zijn.

Kijk ook eens in apparaatbeheer, als daar een geel uitroepteken bij staat zal hij ook niet in schijfbeheer staan.
De andere dingen nog gedaan?

Niet te lezen zo klein, maar deïnstalleer ze eens en reboot en laat windows ze weer installeren.

Ook die registersleutels nagekeken?

heel erg sorry maar dit snap ik niet :$ hoe kan ik mijn foto's hier dan wel groter opzetten? is er een manier om die uitroeptekens weg te krijgen?
sorry voor de last maar toch enorm bedankt voor de reacties al!!

Die dingen deïnstalleren en rebooten al gedaan?

kan ik daar iets verkeerd mee doen? als ik in apparaatbeheer rechts klik op de schijven met een geel uitroep teken kan ik dit uitschakelen of installatie ongedaan maken?

Moet ik dit doen en dan gewoon heropstarten of..?

Ongedaan maken, nog niet rebooten, de andere ook ongedaan maken en dan rebooten.

Ongedaan maken, nog niet rebooten, de andere ook ongedaan maken en dan rebooten.

haha mijn dvd speelde terug!!!

perfect!!! 1000 keren bedankt!!!

nu nog juist de laptop van mijn vriendin in orde krijgen waar ik juist hetzelfde deed :$

dit staat er morgen toch ook nog op eh?

nogmaals bedankt!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan