dvd sticker

Status
Niet open voor verdere reacties.

styntje

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2007
Berichten
49
wanneer je een film hebt gebrand kun je er opschrijven wat het is( dit zal bijna iedereen doen).
maar je kunt ze ook beprinten met een mooie cover ( lijkt het net orginele dvd).
nou is de aperatuur en inkt hiervoor heel duur. (toch?).

zijn er niet gewoon stickers met de vorm van een dvd die je dan kan beprinten en vervolgens op je dvd plakken?

dus: witte stickers die je met je gewoone printer kan beprinten bestaan die? waar haal ik die? wat kosten die?
 
Ga je een eigen bedrijf beginnen.
je vraagt wel veel
beetje rond kijken en er is veel te koop op dat gebied.
Wel speciaal apparaatje kopen om de stickers er exact goed op te plakken anders krijg je onbalans
 
Er is speciale brandsoftware waarmee je een DVD-schijf die daarvoor geschikt is, kunt bebranden met een etiket. Kijk eens op Google.
 
Boeing,
ik denk dat dat nu juist niet de bedoeling van de vraagsteller is. Je zal dan ook een brander moeten hebben die dat kan(lightscribe).

Ik denk dat de vraagsteller naar een cd/dvd labeler pakket moet gaan zoeken. Printen met de "gewone" printer op papier, waarin 2 cd/dvd label stickers zitten. Meestal zit er bij het pakket een centreer apparaat om de label op het schijfje te plakken.

Persoonlijkk ben ik er snel mee gestopt. Als de sticker aan 1 kant een beetje los laat, is de cd/dvd in onbalans. Dit is niet echt goed voor je brander/speler.
 
nou is de aperatuur en inkt hiervoor heel duur. (toch?).
Als je die hits in Google doorleest, zie je dat het niet zo duur meer is. En plakken op een DVD: niet doen. Behalve het gevaar van onbalans kunnen de stoffen in de lijm na een aantal jaren door het kunststof schijfje heengedrongen zijn en de beschrijfbare kant aantasten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan