dvd vedio maken met nero 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Hallo mensen,

zit met het voolgende probleem.

Ik werk bij een lokale omroep waar ik uitzendingen van dvd naar de pc in het gezegt en nu wil ik die van uit de pc naar een dvd branden en dat gaat niet.

ik heb wel geprobeerd als dvd date te branden maar dan geeft hij aan dat ik hem als dvd video moet branden maar ik kan die optie in nero 6 nergens vinden er staat alleen s video en svcd video maar dat lukt dus ook niet hoe kan het dan wel branden of heb ik er een ander programma eerst voor nodig heb zoiets nog nooit gedaan namelijk?

alvast bedankt

Als eerste:

heb je alle updates van nero gedownload, zo niet eerst ophalen bij nero.com
zo ook de taal voor nero, dus nederlands.

Als alles gelukt is nerosmart openen en kiezen voor maak uw eigen dvd video. De rest wijst eigenlijk zichzelf dan.

updates heb ik allemaal gedaan maar er staat nergens dvd video branden maar het zijn wel video_ ts bestanden en er staat bestanden zoals bup moet ik oook mee branden??

Zoals gezegd, ga naar nerosmar, dvd maken/wijzigen, kies dan de map waar je bestanden instaan.

dan heb ik geprobeerd dan staat er niks in die map als ik het zo probeer, maar ie updates krijg ik die gratis omdat ik die nero gekregen van mijn vriendin

dan moet ik dat straks maar eens uit proberen maar die bestanden waar achter de punt bup staat moet ik die ook mee branden want ik heb zoiets nooit gedaan

Dat maakt niet uit, nero vindt zelf wat hij nodig heeft, success...

dankje wel dan zal het wel eens gaat uitzoeken hoe en wat allemaal want die bup bestanden staat ook op de orinele dvd die ik dus in de pc het staan maar hasrtikke bedankt weet nu wel iets meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan