DVD weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saviola

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2002
Hallo,

Nadat ik een cd'tje probeerden te branden wordt mijn DVD speler niet meer herkend. Tijdens het branden liep de PC vast. In de BIOS staat hij ook niet aangegeven.

Wat moet ik nu doen?

Heb je meerdere brandsoftware naast elkaar geinstalleerd?

Geplaatst door crash
Heb je meerdere brandsoftware naast elkaar geinstalleerd?

Ja, maar dit heeft nooit een conflict opgeleverd.

Ik heb nu (ik wil het enkel bij Nero houden) Easy CD Creator en CloneCD verwijderd. Maar dit heeft het probleem niet opgelost.

Nog wat info: bij het opstarten krijg ik bij de klok een pup-up met dat bepaalde drivers niet geladen worden omdat Windows instabiel zou kunnen worden. Het zou gaan om drivers van Real Jukebox, Mediaplayer of Easy CD Creator. De drivers zijn gemaakt door Roxio.

Ik heb alles verwijdert en Easy CD er weer op gezet. Ik heb versie 4.02 geupdate tot 4.05. 4.02 werd niet ondersteunt door XP kreeg ik te zien bij de install.

Op de website van Roxio stond mijn probleem ook beschreven. Ik moest wat verwijderen uit het register en dan zou ik mijn DVD weer terug moeten hebben. Niet dus.

Heeft niemand een idee om dit op te lossen? Voor mijn gevoel ligt het niet zo lastig, maar ik weet niet waar te zoeken :)

[edit]

Toen ik m'n PC vanmorgen aan deed werd de DVD speler weer gewoon gevonden :) Vraag me niet hoe, maar het probleem is dus opgelost.

[/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan