Dvd wil niet afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joker1234

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2014
Berichten
5
hallo,

vorige week heb ik een nieuwe laptop gekocht.
van de week wou ik proberen een dvd af te spelen.
Dit lukte niet vanwege ''niet'' automatisch afspelen van een dvd.
wanneer ik de instellingen wijzig van automatisch afspelen lukt het ook niet.
kan iemand mij helpen?

Joker1234
 
Welkom bij de Helpmij!

Aangezien wij hier geen glazen bollen hebben waardoor wij jou beeldscherm kunnen zien is het best wel handig om aan te geven hoe je instellingen precies hebt veranderd en wat voor content die DVD bevat?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

dit heb ik gedaan: configuratiescherm --> automatisch afspelen ingetypt. --> dan komt er een heel rijtje te staan met bijv. cd's, dvd's, blue-ray enz. hierachter staan allemaal keuzes die ik kan aanklikken. Bij alles kan ik kiezen voor: automatische afspelen ( windows media-player) behalve bij de dvd's...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De vraag over wat er op de DVD staat heb je nog niet beantwoord. En heb je Windows 8? Lees dan dit:

"Windows 8.1 en Windows 8.1 Pro worden geleverd zonder de mogelijkheid om dvd-films af te spelen.
Als u een pc hebt met Windows 8.1 of Windows 8.1 Pro, kunt u zoeken naar een app om dvd’s af te
spelen in de Windows Store (meer informatie over de Windows Store).
Als u een pc hebt met Windows 8.1 Pro, kunt u het Windows 8.1 Media Center Pack aanschaffen.
Dit bevat ook dvd-afspeelfunctionaliteit"

Bron:
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/dvd-playback-help
 
Laatst bewerkt:
waar kan ik zien welke windows in heb? ;$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
29xwxog.jpg
 
ik heb inderdaad windows 8.1...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl :thumb:
Heb de onnodige quotes in dit topic verwijderd, zo blijft de topic overzichtelijk.
Heb tevens de vraag verplaatst naar de windows 8 sectie, gezien het feit de vraag daar beter tot z'n recht komt.


Succes op het forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan