dvd wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

beatrix

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
152
Als ik een dvd wil afspelen (Windows XP) , krijg ik soms het bericht: er is geen dvd. Soms begint de dvd (via Power DVD) heel langzaam maar stopt dan.
Wat kan er mis zijn?
 
Originele DVD?
Andere Regio dan ingesteld?
 
cd vuil of lens vuil?
speelt hij cd goed af
 
cd speler doet 't perfect/heeft 't sinds het begin (febr.2003) altijd goed gedaan, maar Power DVD heb ik pas vorige week geïnstalleerd dus ook pas nu geconstateerd datt er problemen zijn. Met de harde schijf terug naar de winkel? (garantie 1 jaar)
 
Idem

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Draai XP en PowerDVD 2.5. Ook bij mij geen enkele herkenning dat er een DVD aanwezig is (legaal). Ook regiocode 2 ingesteld. Werkt niet...
Ik heb dit probleem al enige tijd op helpmij.nl staan en nog steeds is er niemand die mij kan helpen.
Hopelijk vergaat het jou beter.

Groeten, Thundercat.
 
@thundercat

Voor xp gebruikers moet je zorgen dat je Powerdvd-xp gebruik.
Powerdvd 2.5 zal niet werken onder Xp evenals powerdvd 3.0.

Google eens om de xp versie te downloaden.



@Beatrix.

Verwijder powerdvd-xp via configuratie > software.

Installeer daarna powerdvd-xp opnieuw , kijk of hij nu wel goed draaid.

groetjes speedtouch
 
PowerDVD4

Ìk ben al 2 uur bezig om PowerDVD4 te downloaden. Heb het zip bestand binnen maar heb weer een wachtwoord nodig.. dit wil dus niet lukken (Weer zo'n registratie via E-bay..)
Waar heb jij 'm vandaan? Heb je toevallig ook een url?

Groeten, Thundercat.
 
Ik heb voor de derde PowerDvd 4.0 verwijderd via Configuratie/software maar er verandert niets, soms begint de dvd heel langzaam op gang te komen en soms het bericht: er is geen dvd.
 
Beveiliging

Hoi,

Ik heb nu PowerDVD 5 (geen trial versie) op mijn pc geinstalleerd.
Wat gebeurde er toen!!!
Nou een gekopieerde DVD speelde hij wel af. Een hele oude originele DVD speelde hij af maar een nieuwe originele DVD dus weer niet!!!
Het lijkt dus aan de beveiliging van diverse DVD's te liggen. Heeft iemand daar nog suggesties voor?

Laat het maar even weten..

Groetjes, Thundercat.
 
@ beatrix

Kijk eens of de DMA functie aanstaat voor de dvd speler

Rechts klik op deze comp, > beheren > apparaatbeheer > IDE ata / atapi controllers.


@thundercat

Het kan niet aan een beveiligde dvd liggen , power dvd speelt deze gewoon af. tenzij je de verkeerde regio code heb ingesteld.

Er is wel een progje om beveiligingen te omzijlen en ook de regio code.

Je bent een goede zoeker dus zoek ff naar Anydvd


Groetjes speedtouch
 
DMA staat aan , heb je wel eens een andere player geprobeerd ?

Download deze trial eens van Windvd.


Ik hoor het nog wel.


groetjes speedtouch
 
Ik heb nog garantie op mijn pc en ik laat toch maar mijn dvd lezer in de winkel testen.
Als de lezer defectueus is, betaal ik niets, anders moet ik 20 euro voor het testen betalen.
Bedankt voor alle raad.
 
Dvd speler is getest, was gewoon defectueus.
En nu begint de dvd meteen te spelen, geen enkel probleem meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan