Dvd-Writer in Aldi pc is dat wat???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Morgen, lees woensdag komt bij de Aldi een pc uit....hierin zit een dvd-writer van Pioneer...mijn vraag is dit wat???

En we hebben het constant over = en - dingen, kan ik zo`n gebrande dvd wel afspelen onder mijn tv in mijn sony setje?

heatseeker

Ben niet zo op de hoogte van die dvd branders maar of je een eigen dvd kan afspelen op een 'standalone' speler zal je effen in de gebruiksaanwijzing van de speler moeten kijken.

Geplaatst door Heatseeker
typefout:....+ & - dingen bedoelde ik
met de knop 'aanpassen' kun je je bericht aanpassen :D:D

misschien kun je even in
dit topic kijken. daar gaat het ook over die brander.

Ik vind van niet. Even wat achtergrondinformatie: er is nog discussie over welke standaard nu de definitieve standaard wordt. Kandidaten zijn DVD-R(W), DVD+R(W) en DVD-RAM. Maar aangezien Microsoft DVD+R(W) zal ondersteunen, is er een grote kans dat dát de standaard wordt.. Dan sta je daar met je dure DVD-R(W) brander.

Geplaatst door Steve
Maar aangezien Microsoft DVD+R(W) zal ondersteunen, is er een grote kans dat dát de standaard wordt..

Wie zegt dat en waar staat dat? Misschien dat ze beide standaard worden?

Zo'n DVD-brander is altijd mooi meegenomen en et zal nog wel een tijd duren voordat M$ beslist welke een standaard ( DVD+R(W)/DVD-R(W) ) wordt....

De brander zelf is niets mis mee. Als de standaard "-" wordt heb je een probleem. Ik heb hier een "+" brander, dus als de standaard "-" wordt hrb ik en probleem.

Geplaatst door Muurhond

en et zal nog wel een tijd duren voordat M$ beslist welke een standaard ( DVD+R(W)/DVD-R(W) ) wordt....

Hmm, het is niet aan M$ om dat te beslissen hoor :p

M$ ondersteunt en promoot DVD+R(W), en als zo'n grote (de grootste) speler zich ermee gaat bemoeien, is dat meestal definitief.

Ze doen maar, ik lig er niet wakker van.
En ik zou echt niet van deze pc afzien, alleen omdat de DVD-brander in de toekomst nix is. Tegen die tijd zit je toch wel aan een nieuwe brander te denken, dat altijd nog een DVD+R(W) kan worden...

er zijn toch ook branders die ze allebei ondersteunen? (DVD+/-RW)

+ .... - Leg me dan eens uit als ik met een - brander een dvd brand en iemand anders dezelfde met een + brander, waar of wie kan deze dvd`s dan niet zien?

In welke apparaten kan ie wel en niet afspelen?

heatseeker

Geplaatst door Heatseeker
+ .... - Leg me dan eens uit als ik met een - brander een dvd brand en iemand anders dezelfde met een + brander, waar of wie kan deze dvd`s dan niet zien?

In welke apparaten kan ie wel en niet afspelen?

heatseeker

Kijk, hier het heet van de naald:D
Zelf heb ik hier nog nergens een kant en klare uitleg gekregen, kweet alleen dat het met de manier van opslaan te maken heeft.

Maar waarom sommige stand alone spelers dvd-r schijfjes niet kunnen afspelen weet ik nie.

Iemand? (reageren voor 4-4-03 aub :) )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan