dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk Terpstra

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2002
Onlangs probeerde ik een dubbel gebrande dvd af te spelen via mijn dvd-speler LITEON LTD 163, Ik kreeg de melding dat de drivers voor 32-bit niet waren geinstalleerd. Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden. Ik ben al bezig geweest op de site van LITEON, maar daar werd ik niet veel wijzer van.

ik denk dat ze de kleuren bedoelen? misschien nieuwe videokaartdrivers downloaden? wat voor videokaart heb je?

Ik heb de ASUS AGP-V7700. Voorheen kon ik wel dvds afspelen. Ik heb het net weer even geprobeerd en ik kreeg de melding dat ASPI voor windows niet beschikbaar is en dat ik 32 bit cd-rom stuurprogramma moet installeren

Ik heb de ASUS AGP-V7700. Voorheen kon ik wel dvds afspelen. Ik heb het net weer even geprobeerd en ik kreeg de melding dat ASPI voor windows niet beschikbaar is en dat ik 32 bit cd-rom stuurprogramma moet installeren

Makkelijk gezegd. Asus geeft me een link die niet werkt. Ik weet niet waar ze nu wel kan vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan