dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimay

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2001
Berichten
52
als ik dvd wil branden krijg ik als index 5 bestanden nl cdi-ext-mpegav-vcd-segment maar ik heb begrepen dat ik ook een map met ts_video moet hebben om de boel erin te zetten alleen krijg ik die map niet.Wat gaat er fout.
 
Tip, wees volledig, vermeld het programma waarmee je brandt.
 
sorry was niet volledig ik brand met nero 6 met een liteon dvd rom ltd 163 en mijn rewriter is een nec cvd +rw nd 1100 a
 
Hoi;

Je moet niet de map ts-video maken maar VIDEO_TS
En let wel op hoofdletters.
Voor meer info stuur me maar een mailtje.

Groetjes.........Paul
 
Voor meer info liever in het forum reageren, dan kunnen anderen het ook lezen.
 
Ik heb de nieuwste nero en bij mij maakt ie automatisch de mappen VIDEO_TS en AUDIO_TS aan. In de map VIDEO_TS plaats je gewoon je VOB, BUP en IFO files.
De map AUDIO_TS laat je gewoon leeg.
Gr.
 
Geplaatst door wimay
als ik dvd wil branden krijg ik als index 5 bestanden nl cdi-ext-mpegav-vcd-segment maar ik heb begrepen dat ik ook een map met ts_video moet hebben om de boel erin te zetten alleen krijg ik die map niet.Wat gaat er fout.

de mappen die je daar noemt zijn geen dvd mappen maar mappen van een VCD film deze kun je dus ook niet als dvd branden maar moet je branden als Video CD

wil je hier een echte dvd van maken dan zul je moet hercoderen naar mpeg dvd geschikt en dan met een dvd author program er vob files van maken.
 
Allemaal bedankt voor de reactie hier kan ik wel wat mee want ik wist echt niet wat voor soort file's het waren.
En een goede Jaarwisseling
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan