Dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

oostl

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2005
Ik draai met Windows Vista Basic
Heb een Dvd met hierop gebrande foto's aangeleverd gekregen, Dvd is niet door mij te openen. Als ik de Dvd in de lade doe krijg ik de volgende melding (zie bijlage) Dvd met bestanden branden. Als de Dvd in een laptop met Windows 7 wordt gedaan wordt hij wel geopend. Wat doe ik fout of wat ontbreekt er op mijn laptop Acer Aspire 5720Z, zou heel blij met een oplossing zijn.
Zou graag een afbeelding bijvoegen maar weet niet hoe.

Als je bij het reageren op de vraag iets verder naar beneden scrolt zie je daar "beheer bijlagen" Daar moet je zijn om een bijlage te uploaden.

Hierbij de bijlage'

Bijlagen

• 2e foto.jpg
    2e foto.jpg
    34,9 KB · Weergaven: 10
Als je de dvd in de dvdspeler gedaan hebt verschijnt dit schermpje.
Wat staat er dan als je deze computer opent en bij de dvd speler kijkt.
En als je er op dubbel klikt wat wordt er dan aangegeven?

Iets andere tekst, het vreemde van het geheel is dat het programma wil branden i.p.v. lezen.

Bijlagen

• 1e foto.jpg
    1e foto.jpg
    47 KB · Weergaven: 30
Hij doet dat in beide DVDspelers?
Er bestaat DVD+ en DVD- en nu weet ik niet meer of alle dvdspelers
deze soorten kunnen lezen. Maar zou daar het probleem kunnen zitten.

Op mijn laptop zit een Dvd-rw-station (E) en een HD-dvd-romstation (H) Hij geeft op beide stations de zelfde melding.

Laatst bewerkt:
Je eigen data dvd's, films enz zien de dvd spelers nog wel?
Dan ga ik er vanuit dat het probleem toch in de dvd zit. en niet in de spelers.
Toch een +dvd die niet afspeelt in een -afspeler.
Of een bepaald merk schijfje dat niet werkt. Gebeurde vroeger veel. Maar ja wat is vroeger (lang geleden dus)
Misschien is het mogelijk de foto's via een andere computer op een stick te zetten?
of via picasa uploaden en downloaden.
Maar ik heb voor dit probleem nog geen oplossing.

Maar kijk eens of dit iets is:
http://www.dvddecrypter.org.uk/
Dit kwam ik tegen toen ik op het probleem googlede.

Het zou best in de Dvd kunnen zitten, alleen het vreemde is dat hij wel met Windows 7 afspeelt, dit is ook gebeurd en ze hebben de foto's voor mij op een stick gezet die ik dus wel kan lezen.
Verder heb ik de Dvd encrypter gedownload en gedraaid, maar ook geen resultaat. Ik zal ook hiervan een afbeelding meesturen. Alleen het logbestandje is in het engels en voormij niet te lezen daar ik maar een paar woordjes engels kan.

Bijlagen

• 3e foto.jpg
    3e foto.jpg
    75,2 KB · Weergaven: 21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan