dvd2one kan maar 1 VOB bestand selecteren....help!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door globe

Tazman,

Bij mij werkt het ook als ik een gewone dataDVD brand en dan die 2 mappen naar de DVD brand vreet mijn Standalone DVD het ook...

dan brand ik dus in feite een data DVD.

waarschijnlijk gaat het puur om de mappen audio_ts en video_ts als je die toevoegt op een data cd dan zal de standalone hem waarschijnlijk gewoon behandelen als een dvd-video.

@heatseeker,

maakt niet uit moest er toch eens bij gezet worden maar gunde me de tijd nooit ;) was nu mooi ff een prikkel om het gelijk te doen.

Maar als je met dvdshrink begint maak je dus gewoon een map aan met de naam van de film en dvdshrink gooit hier alle nodige bestanden in?

heat

Geplaatst door Heatseeker
Maar als je met dvdshrink begint maak je dus gewoon een map aan met de naam van de film en dvdshrink gooit hier alle nodige bestanden in?

heat

jep je mag zelf bepalen waar je de files wilt neerzetten

Tazman, dan rest me eigenlijk nog 1 vraag en daar is het allemaal mee begonnen deze topic....

Je beschrijft op je site dat je in veel gevallen het langste bestand naar de linker zijde sleep ( hier zitten meestal ook alle hoofdstukken in ), maar de dvd-film waar ik mee bezig ben heeft dus meerdere (8) ongeveer even grote bestanden met allemaal 3 hoofdstukken, moet ik deze bestanden dan allemaal naar de linker zijde slepen?

Als jouw voorbeeld had ik de film ook level-10 gegeven, maar na het slepen van alle bestanden werd de totale film weer te groot, heb dus alle bestanden 1 voor 1 moeten aanpassen tot een level waardoor alles binnen de 4.7 gb paste ( is dit dan de juiste manier? )

heatseeker

ik begrijp van jou dat het allemaal verschillende delen zijn ?? zoja dan zul je denk ik alle files moeten gebruiken ja.

kun je niet de gehele dvd inclu menu enz dusdanig comprimeren dat het op 1 dvd gaat passen ?? dus niet via re-author gaan maar gewoon in het eerste scherm van dvdshrink blijven en daar de compressie instellen zodat het op een 4,7 gb schijf gaat.

Ja dat dacht ik dus ook, maar max op groene streep level 10 ongeveer 4400mb... maar toen heb ik al die bestanden erin gesleept en kwam ie er weer ruim overheen...
Dan maar alle bestanden 1 voor 1 op level 9 ingesteld en toen was het goed.

Alleen ging ik met branden met nero de fout in, zal nogmaals het hele proces opnieuw doen en kijken of het dan wil, tjaaa je zult toch wat moeten experimenteren toch?

heatseeker

Geplaatst door Heatseeker
tjaaa je zult toch wat moeten experimenteren toch?

heatseeker

schaf je zelf een dvdrw aan ;) scheeld je een hoop dvd's met rommelen.

Hee Tazman,

Heb hier een dvd-rw en die ga ik zeker gebruiken, bij de uitleg die jij op je site hebt staan, wat zijn dan de instellingen zoals jij die hebt ingesteld bij nero ( bedoel dan de iso instellingen ) ?

groeten heatseeker

instellingen van nero gewoon laten staan zoals ze staan ik verander niets.
gewoon kiezen voor DVD-video en kiezen voor nieuw.

Okay Ron,

Ik laat nu alles verder staan, heel erg bedankt voor de genomen moeite en.... je hoort nog of het gelukt is!

groeten Gert:thumb:

Hoi,

ik heb een dvd met van die VOB files. Kan ik daar een Svcd van maken en met welk progje kan ik dat?
Alvast bedankt

Geplaatst door slofje
Hoi,

ik heb een dvd met van die VOB files. Kan ik daar een Svcd van maken en met welk progje kan ik dat?
Alvast bedankt

dit zou kunnen met bv dvdX of dvd2svcd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan