dvdroms vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

franssen00

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
ik had gemerkt dat mijn dvdrom ineens niet meer werkt op vista dervoor werkte hij wel en ik hbe al instalatie ongedaan maken en terug instaleren maar dan geeft die een fout aan en andere dvdriters kan ik ook ineens niet meer instaleren ik krijg deze error
Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)

Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.

wat kan ik hieraan doen vanmorgend werken ze nog nu niet meer

Heb je interne of externe lezers en schrijvers? Heb je al eens de PC helemaal uitgeschakeld, ook de netspanning er af? Eventuele USB-schrijvers en/of lezers inschakelen en dan na een minuut of zo de PC weer opstarten.

Edit: wat ik me nog te binnen schiet: heb je soms een virtuele CD/DVD-Rom-drive ingesteld? Schakel die dan eens uit.

Laatst bewerkt:
nee het zijn gwn interne en heb al een paar keer gerestartd en niets dit was ineens

DVD en CD rom stations

Ik heb het zelfde probleen ik zie de DVD en CD rom speler niet in mijn computermap staan
bij hardware staan bijde stations met een uitroepteken gemerkt
drivers gezocht maar niets
ik heb echter daarna windows vista basic onmidelijk verwijderd
hij was nog niet geregistreerd en heb XP terug geplaats
Wachten is het devies voor drivers denk ik
ook nero 6 werkt niet zoals vele programa's:eek:

is opgelost ik heb gwn vie regedit in lockalmachine een paar mappen evrder die bestanden verwijderd en restart en hij vondt ze terug :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan