dvdrw/cd-rw leest geen philips cd roms

Status
Niet open voor verdere reacties.

annemarietje

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2003
Hai..

Ik heb sinds enkele weken een dvd+-rw/cd-rw speler van het merk samsung type TS-H552U, deze doet het perfect.
Maar nu heb ik een spindel van 50 cd-r 52x gekocht van het merk philips, en hij pakt geen 1 cd!!
Ik krijg telkens de melding 'onjuiste functie'

ik heb de philips gemaild, die zeggen dat ik op de samsung site de nieuwste firmware moet downloaden. Dat heb ik ook gedaan maar het probleem blijft!

Andere merken cd-roms zoals Traxdata, Arita en Sony, doen het wel prima..

Kent iemand het probleem, en weet wat ik er aan moet doen??

O ja, ik heb samsung ook al gemaild, maar tot nu toe nog een antwoord terug gekregen.

Groetjes,

Anne

Ik denk dat je vrij weinig kan doen eerlijk gezegd. Ik zou proberen de spindle om te ruilen. Ik denk dat Samsung je ook niet verder kan helpen. Het ligt duidelijk aan de schijfjes.

NOoit een eerst een spindle kopen zonder er eerst 1 geprobeerd te hebben zeg ik altijd maar!

Geplaatst door annemarietje

Bedankt schat , maar daar heb ik nu niks aan!!!:(

We kunnen ook niks voor je doen. Je hebt gewoon een spindle slechte schijfjes helaas....
Proberen om te ruilen en als dat niet kan heb je helaas pech:(

Nou het probleem is opgelost.

Het was iets heel stoms, ik heb pinnacle software geinstalleerd die ik bij mijn dvd rw heb gekregen, en sindsdien kan ik mijn schijfjes gewoon branden. Ik snap er niks van, maar goed, ze doen het!!!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan