Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door maestro12
Volgens de regels van de kunst (DVD afspelen) is een PII 450 de minimale eis voor het software matig afspelen van een DVD, zit je daaronder zal je een MPEG kaart moeten hebben wil lukken.
Geplaatst door gompie1304
Mijn broertje werkt met een Dell Pntium II 400Mhz. Hij heeft problemen met zowel DVD's als avi's. Op helpmij is mij geadviseerd een snellere processor te kopen....
Geplaatst door maestro12
Mijn zwager werkt met een PII 266 en speelt wel gewoon DVD's af maar dan wel via een MPEG kaart (die dus het grafische rekenwerk overneemt).
Maar als een snellere processor past zou ik daarvoor kiezen omdat daar de hele pc van profiteerd en van een Mpeg kaart alleen het DVD e.d. gebeuren.
Is trouwens wel de vraag of er een snellere procesoor inpast, hoewel een PII op 400mhz al een FSB heeft van 100mhz, dus dat hoeft t.o.v. van een PIII niet het probleem te zijn.
Heel erg bedankt voor het aanbod, maar ik heb windows XP...Geplaatst door Tiborv
Als je in de buurt van Almere woon kun je bij mij een Mpeg add-on kaart komen halen voor niets (nou ja, een triple van Hertog Jan mag altijd)
Werkt alleen onder Windows 95/98
Met 384MB loopt het wel goed...en ik heb veel dingen uitgezet (zoals de resource-vretende msstyles service). Maar goed, ik zit toch na te denken om terug te gaan naar 2000. Ik denk dat ik het toch maar doe(de dvd speler kopen), ik post dan hier wel hoe het werkt.Geplaatst door Tiborv
XP op een Pentium II, dan vind ik het niet vreemd dat het niet wil, XP zelf verbruikt waanzinnig veel resources.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.