DVD's branden met nero 6.0 Ultra Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdXenos

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2001
Berichten
192
Hallo Allemaal,

Sinds gisteren brand ik mijn DVD's met een ander programma omdat DVD X Copy heel slecht werkt.

Nu wilde ik overgaan naar Nero, alleen hier stuit ik ook al op een probleem.

Ik rip mijn DVD's met DVD Decrypter en DVD2one, daarna wil ik hem branden met Nero. Bij Nero kies ik voor de optie DVD(iso), ik sleep dan de geripte film naar het linker veld en wil dan gaan branden.

Elke keer geeft hij een error aan, in dit bericht staat dat de optie "disc-all-in-one" niet mogelijk is. Nu wil ik deze optie veranderen maar dat gaat niet.

De knop "disc-all-in-one" is grijs gekleurd, je weet wel een soort verborgen knop. Nu kan ik deze knop dus niet omzetten.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Alcast bedankt!

Gr. AdXenos
 
Om een geripte dvd te branden met nero gebruikte ik de optie DvD-Video.

Klik daarna op de map video-ts , en je kan het boeltje branden.

Tegen woordig maak ik gebruik van clonedvd in combinatie met anydvd, en dat bevalt mij prima.

groetjes speedtouch
 
Hey Speedtouch,

De manier om een dvd te branden is mij bekend bij Nero. Echter geeft hij een error aan.

Hij zegt dat de optie "Disc-All-In-One" niet kan, deze optie wil ik dan afzetten maar dat gaat niet.

De knop om deze optie uit te vinken is veborgen, dus ik kan deze niet aanklikken.

Hoe kan ik deze optie toch weer tevoorschijn krijgen?

I.i.g. bedankt voor je reactie, graag hoor ik nog iets van je, mocht je meer weten.

Gr. AdXenos

Zie foto voor de foutmelding
 

Bijlagen

  • nero-foutmelding.jpg
    nero-foutmelding.jpg
    89,9 KB · Weergaven: 21
Wat je kan proberen is om het met een ander merk dvd-schijfje op te nemen.

Deze melding had ik ook wel eens , ik kreeg het vermoeden dat de dvd net iets te klein was , als ik er een andere in stopte dan lukte het brand proces wel.

Krijg je die melding bij iedere dvd of alleen bij deze film.

groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan