Dvd's draaien hotterig en stoterig

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Hallo,
Ik heb een pc opnieuw geinstalleerd. Voor de installatie (met 64 mb) draaiden dvd's prima. Maar na de installatie (met 128 mb), is het mis. Dvd's spelen schokkerig af (mensen lopen als houten poppen). Hoe kan dit?

Ik heb ooit eens gehoord dat je het geheugen anders kunt indelen dan automatisch door windows te laten bepalen. Kan dat er iets mee te maken hebben? Moet ik dat anders indelen? en zo ja, hoe dan?

Ook muziek speelt ie niet vloeiend af.

Ik hoop dat iemand me wat tips kan geven...
 
DaanM zei:
Hallo,
Ik heb een pc opnieuw geinstalleerd. Voor de installatie (met 64 mb) draaiden dvd's prima. Maar na de installatie (met 128 mb), is het mis. Dvd's spelen schokkerig af (mensen lopen als houten poppen). Hoe kan dit?

Ik heb ooit eens gehoord dat je het geheugen anders kunt indelen dan automatisch door windows te laten bepalen. Kan dat er iets mee te maken hebben? Moet ik dat anders indelen? en zo ja, hoe dan?

Ook muziek speelt ie niet vloeiend af.

Ik hoop dat iemand me wat tips kan geven...

Hoi,

Met welk programma draai je de DVD's af?
Je zou het eens kunnen proberen met VLC Mediaplayer.
Draait het dan wel goed?

Te downloaden op www.videolan.org
 
die linkt uiteindelijk ook door naar videolan... dus ook daar lukt het niet mee...
 
mm bij mij niet hoor. Als je op download now klikt begint hij vanzelf te downloaden..
 
bij mij nu ook..
ik zie trouwens dat het een dmg bestand is.. kan ik dat gewoon openen? of heb ik daar iets voor nodig?
 
Ik heb het geprobeerd...
het is een heeeeeel klein beetje beter.. maar ik heb ook Norton eraf gegooid. Dus dat zal er ook mee te maken hebben.
Dus ik denk toch dat het ook iets te maken heeft met de indeling van het geheugen. Weet iemand welk rekensommetje je moest maken om het virtueel geheugen goed te plaatsen?

Enne.. als ik er nu een dvd indoe (ik heb powerdvd gedeinstalleerd) dan zoekt de dvd naar program.exe. Hoe kan ik dat voorkomen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan