dvd's haperen bij afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoedje8

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Berichten
176
Hallo, Ik wil dvd afspelen maar geluid stotterd heel erg en beeld hapert ook af en toe. Ik heb 2 dvd spelers ( beide lite.on) en beide doen het niet goed. Ik speel ze af met Nero maar ook mediaplayer geeft hetzelfde. Ik heb er 6 geprobeerd en 1 doet het wel goed. (Shark Tale). Kan dat te maken hebben met de melding hardware-acceleratie is gedeactiveerd ? Graag jullie hulp
 
Wat voor PC? (processor en geheugen vooral)
Welke Windowsversie?
Welk programma gebruik je om af te spelen?
 
Windows Xp, 512 Mb , Intel pentium 4 Celeron 2600 MHZ. Ik speel af met Nero Show time. Ik heb ook dvd power maar die heb ik nog niet geinstalleerd.
 
Hoi Ik heb Power dv van Cyberlink genistalleerd en probleem is opgelost geluid is prima nu. Maar mijn probleem dat als ik cd,s of dvd,s wil opnemen nog niet. Ik blijf de mededeling krijgen dat hardware-acceleratie is gedeactiveerd ik heb bij configuratiescherm gekeken hoe de hardware versnelling staat en daar staat hij wel op maximaal. Maar bij direct-x staat er dat ik bij het hardware stuurprogramma van de fabrikant moet hebben. Kan je me verder helpen of moet deze vraag elders. Helga
 
Die hardware-acceleratie zou je aan moeten zetten in het programma zelf begrijp ik uit dit topic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan