DVD's na branden leeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Navond,

De laatste tijd heb ik problemen met het branden van DVD's. Ik heb een tijdje gehad dat de DVD gewoon na een tijdje mislukt (zonder echte foutmelding, gewoon branden mislukt). En nu lijkt het branden gewoon goed te gaan (voltooid bericht), maar na het testen van deze DVD's blijkt er niks op te staan.

Heb al ander merk DVD's geprobeerd en er staat gewoon niks op? :confused: Ligt dit aan Nero 7... of moet ik het toch bij mijn brander zoeken.. zou wel ERG slecht uitkomen iig (Laptop).

Voor ik nog meer DVD's ver*** zou ik graag horen wat men van dit probleem vindt :)

Greetz,

Dennis

Ga eens terug naar Nero 6.3 en kijk of het ook zo is?Effe op DVD.RW uit proberen

(kan lens stuk zijn maakt brand programma wel alles af ,maar staat er niks op)

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je gekeken hebt of er geen vinkje staat bij simulatie?

DVDRW, goed idee, niet eens aan gedacht :thumb:

Zal Nero 6.x er dan weer eens opzetten ja.. hopelijk is het gewoon een software en geen hardware probleem want mijn laptop kan ik echt _nooit_ missen. Gebruik dat ding eigenlijk 24/7.

Simulatie staat uit ja, anders zou hij toch ook niet vragen of ik een juiste DVD erin wil doen? (Heb wel eens een volle erin zonder label ofzo :p).

Eerlijk gezegd moet ik nog even testen, heb het erg druk met m'n schoolproject lately, maar ik zal het hier zeker posten zodra ik meer weet. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan