dvdspeler laat zich niet meer zien in verkenner van windows7.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tippelaar

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2009
Goedenavond Moderators en anderen die dit lezen (en hopelijk het antwoord op mijn vraag weten. De dvdspeler van mijn pc laat zich niet meer zien in de verkenner van windows7. Ook niet in het configuratiescherm in apparaatbeheer. Zoeken naar apparaten levert niets op. Volgens mij is de dvdspeler ok want lampje brandt en laatje gaat open en dicht. Ik heb iets veranderd in windows maar niet (meer) wat. Wie weet raad? Bijvoorbaat dank voor het meedenken. Groeten van tippelaar

je hebt iets veranderd in windows zeg je
stop dan de windows dvd erin en doe een repair

Geachte van Schagen. Bedankt voor de oplossing. Inderdaad, de instal.cd erin en repair. Probleem opgelost. Daarvoor zeer bedankt. Terugdenkend waarom ik niet aan uw oplossing gedacht heb, komt omdat ik meende dat de dvd.speler in het geheel niet meer benaderbaar was. Bleek een denkfout, want toen ik de instal.cd erin deed startte het os. automatisch op en deed de boel het weer. Nogmaals bedankt. PS. Ik heb bij het opstarten, de dvdspeler als 1e starter in de bios gezet en toen alles weer ok was, de oorspronkelijke instelling, in mijn geval als 1e, de HD. Misschien dat iemand anders ook nog eens deze fout maakt, doe uw voordeel met het antwoord van Van Schage.

Aangezien het hier om de speler in de pc gaat:

Topic verplaatst van Audio/video apparatuur- DVD (5:1) Mediacenters ----> Hardware - CD/DVD (recorders).

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan