dvi werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikkie1968

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Hallo,
Gisteren mij pc opnieuw geïnstalleerd met xp pro.
Heb een Iiyama ProLite E2407HDS met DVI en VGA aansluiting. Nu werkt alleen VGA en DVI krijg ik niet aan de praat. Heb geprobeerd de software te installeren van leverancier maar krijg dan halve wegen de melding dat er een ander stuurapparaat is geïnstalleerd.

Wie kan mij helpen om dit op te lossen

groet

Eric

Dat zou gewoon moeten werken. Heb je alle XP updates gedown load en geïnstalleerd? En ook de laatste drivers voor de videokaart?

Welkom op Helpmij.:)

Heb je geen "Source" selector op de monitor zelf, zodat je kan switchen tussen VGA en DVI.

hoi lex,

Kan schakelen via source, alleen VGA geeft beeld en dvi blijft zwart

grt

eric

Dat zou gewoon moeten werken. Heb je alle XP updates gedown load en geïnstalleerd? En ook de laatste drivers voor de videokaart?

hoi,
Heb geprobeerd via cd rom van de videokaart te installeren, maar krijg dan de melding dat er een ander stuurprogramma opzit en wordt dan afgebroken.

hoi,
Heb geprobeerd via cd rom van de videokaart te installeren, maar krijg dan de melding dat er een ander stuurprogramma opzit en wordt dan afgebroken.

Dat op zich is al heel vreemd. Bij installatie van de (nieuwste) driver behoort ie zonder enig commentaar gewoon de driver te installeren. Hooguit zou ie kunnen zeggen dat er een nieuwe versie al op staat als je een verouderde driver wilt installeren.
Mijn advies: alle software m.b.t. de videokaart verwijderen. dan de PC herstarten en de videokaart drivers opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan