dwonload window opent niet in windwos 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman2

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Berichten
136
bij het klikken op een link om iets te downloaden duurt het minuten lang voor er daadwerkelijk iets gebeurd. pdf of programma's maakt niet uit. ik klik nogmaals en dan, echt na minuten, opent het window waar dan vele malen het programma of pdf genoemd staan die ik wilde downloaden. (eenmaal klikken bleek wel genoeg maar mijn geduld niet.)


Muman


moderator: ik ben niet zeker van de plaats. dus misschien wil je het verplaatsen naar een beter passende rubriek.
 
Je kunt eens even dit proberen. Opstarten in Veilige modus met netwerkondersteuning via F8 en dan iets downloaden. Verschil?
En probeer eens een andere browser, bijvoorbeeld Firefox of chrome en dan downloaden.
Anders wat van @vanschagen zei internet explorer opnieuw instellen.
 
:) Een tipje bij .... als je online komt, ... probeer maar ook dit zoals op screenshot aangegeven is......zou helpen ? ...:confused:
2e0s8eu.jpg
19b7g1.jpg
 
Laatst bewerkt:
@royonix: zo stond het al ingesteld. hij doet het ook wel alleen pas na een paar minuten.

ik gebruik ie 64 en in 32 doet ie het wel sneller en in chrome nog sneller!
ie 64 opnieuw installeren?

Muman
 
Dat moet je zelf weten, ik heb nog nooit iets anders ( wil ik ook niet ) dan IE gehad zoals Chrome/Firefox/Safari of Opera enz.. ...maar ook nog nooit problemen mee gehad ( 16 jaar ) nu zelf heb ik ook 64/bit systeem met W7 Ul. en met snelheid ben ik overal tevreden mee, alles draait als een speer en downloads en games en foto/video/films bewerking ( vaak tegelijk ! ) enz..enz..enz..
P.S. Elk browser heeft voor/nadelen enz. je moet zeer zeker zijn wat je er mee wil en waarvoor je browser gebruiken wil, en net zoals ik zei ik weet zeer goed wat ik met IE kan en wat je ook bij anderen niet kan enz...ben tevreden mee dus... :thumb:
 
Laatst bewerkt:
ik bedoel niet of ik nu ga kiezen voor een andere browser maar meer of een herinstallatie het probleem zou oplossen.

Muman
 
ik gebruik ie 64!!! zoals ik zeg in post 5.

maar heb ook andere browsers

muman
 
Oke , maar heb je alle andere stappen doorlopen. Ik lees daar niets van. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan